Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Sthlm SPEEDBIRA Fre 21/1
- 
		Sthlm SPEEDBIRA Fre 21/1Publicerad av mick på 7 januari, 2011 vid 14:03Dags att ses och snacka buk och burka, dricka bärs och käka rött kött! Plats: Longhorn, Hornsgatan. (Väster om hornstull) 
 Tid: 18.Berätta om ni kommer så bokar jag bord. 🙂 tbsurf svarade 14 år, 9 månader sedan 9 Medlemmar · 12 Svar
- 
			12 Svar
- 
Oj, första positiva argumentet att börja speeda! Pilsner initiavtiven e de glest me i vågsvängen. 
 Har ju varken buk eller speed prylar än, men kan man hänga me som prospect?
 E de ok o byta kött biten mot linsgryta?
- 
Bord är bokat 18.00! Ska bli kul att träffa dig, Surfslusken! Mvh Mick PS. Egentligen tar dom inte bokningar för under 6 pers på fredagar så han bad oss komma i tid. 
- 
Jo jag glider också förbi om det går att boka en plats till.. Finns det ngt vegan alt på menyn??:wink: 
- 
En plats är bokad till dig Petter. Citat från Longhorns site: ”Vegetarian – an old indian name for bad hunter. ” 😉 
- 
Ligger det nära centralen? Jag råkar nämligen vara där på fredag… 
- 
10 minuter med röd T-linje söderut. Hållplats hornstull. Gå upp framåt i tågets riktning. Vore kul om du kom förbi! Ring om du har problem att hitta. Mvh Mick nollsjutretre-839713 
- 
tobhed;644724 wrote:Ligger det nära centralen? Jag råkar nämligen vara där på fredag…Haha.. din rackare, du missar minsann inget 😉 
Logga in för att svara.