• boman

Medlem
    2 februari, 2005 vid 13:55

Svar till:

Svar till:

Förslag till förbättring surfslusken:
    Ta en videokamera och vindsurfa lite sköna förhållanden i Varberg där du gör lite reklam för ”dina” prylar istället. På så sätt får du ”bevisa” för oss stackars stockholmare hur bra du har det (blir dessutom kul att se på) samt så marknadsföra Hotsails på ett kanon sätt. Jag lägger gärna upp filmen åt dig på junkshops server, men akta dig. Den ligger i Stockholm wink.gif

[/ QUOTE ]

Tro det eller ej men surfslusken finns faktiskt med i filmaterial som ligger på junkshop servern..

För er som är intresserad av matlagning och inte surf så kan en riktig surfgryta avnjutas under dom sista 3 sekunderna på ”En kul liten film”… Dessutom får ni en vacker frukostflinga som bonus om ni orkar ladda ner och kolla igenom 🙂

[/ QUOTE ]

Mat & surf e gött wink.gif

Här kommer ett grymt recept på en pasta ala babba, perfekt för en dag hel dag i Apel.

•Pasta, vanlig spagetti

•en burk crème fraice

•en påse bearnaise sås, blå band (gärna extra kryddad)

•Ett pkt rökt skinka

Koka pastan, skiva skinkan i lagom små bitar, gör bearnaise såsen och ner med crème fraice och skinkan. Värm i någon minut häl sedan röran i pastan. Färdigt för avnjutning,
    En riktig kalori bomb som man står sig på tills nästa surf session Gryymt gott!

laugh.gif

• crash

Medlem
    2 februari, 2005 vid 14:36

Gurra1978, jäkligt bra hemsida. Du har inte med Näsbypark i spots listan eller är det bara jag som missade det?

• gurra1978

Medlem
    2 februari, 2005 vid 18:37

Svar till:

Gurra1978, jäkligt bra hemsida. Du har inte med Näsbypark i spots listan eller är det bara jag som missade det?

[/ QUOTE ]

Tack. Du missade det. Det finns faktiskt 3 ställen inlaga där. Heter Stora värtan …

Jag har tappat lusten att dokumentera spotsen nu. Om någon känner för att ni vill uppdatera lista med lite ställen så gör gärna det. Ladda ner färdiga spotrapporteringsformuläret och ett exempel om du inte förstår här!

Har du bilder/filmer så kan vi lösa det med MSN Messenger.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.