Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sticker till USA i september nån som vill ha nåt?
- 
		Sticker till USA i september nån som vill ha nåt?Publicerad av gugge på 5 augusti, 2003 vid 10:14Kanske kan få med mig nåt hem om jag får plats. Ska till San Fransisco (Santa Cruz) Först till kvarn. /H davids svarade 22 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
- 
			6 Svar
- 
500gr vitt 
 1,5Kg kakahör av dig så syns vi vid hamnen som vanligt! 
- 
Om det går att få tag på en schyst, BILLIG, nybörjare VÅGsurfbräda typ 7 fot nåt så är jag sugen som fan. Kan ju höra av dig davids@kiteboard.com 
- 
Nu är det så att visst kan jag kolla runt lite, inget problem, men vet ni exakt vad ni vill ha och maxpris så är det lättare för mig. Maila eller ring: 
 henrik.kjellberg@openwave.com , 070-615 05 77Tyvärr blir det inget i hamnen denna gång Davids, ledsen för det. /H 
- 
Kand du fixa Bokstaven U, Bokstaven S och Bokstaven A. Pengar är inga problem… Tack på Förhand…Kompis… 
- 
vfff… vffff va fan!=) Det var inte jag som skulle ha stuff i hamnen! Hur kan du tro det om egentligen skulle jag hålla på med sånt?? I hamnen, e du dum eller… 
- 
På Ica kundparkering, visst! men INTE i hamnen, fy fan, dåliga människa 
Logga in för att svara.