Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm idag

• Stockholm idag

Publicerad av anonym-anvandare på 22 februari, 2002 vid 14:33

Det blåser, vem ska ut? Samling var? Skönt om man inte är ensam. Alltid bra om nån kan hålla uppsikt och dra iland en om bommen säckar eller nåt annat. Min våtdräkt läcker lite men jag hinner täta den, behöver man hanskar, kör med arméns gröna finger-ylle och sen diskhanskar (gula) st L. Det brukar funka. De stasar lite i armarna men annars är det rätt ok. Brukar kolla fotstropparna lite innan, inte bra om man inte kan hålla i fötterna.
    Vi ses på sjön. Ut och rippa. Hang loose!!!

teabag svarade 23 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • teabag

Medlem
    22 februari, 2002 vid 23:25

Aj fan att jag glömde förtälja att jag bakpå cykeln tog min något förväxta HIFLY 365 med 9,0 an. Nä asså det jobbiga var inte snögloppet som fick både vagnen och cykel att liksom styra både hit och dit med den vilsna själen. Nä det jobbiga var att jag glömde silvertejpen till skona.Men förövrigt var det faktiskt rätt bra surf.
    Jag tog morsans bästa lovika på händerna en snygg Stenmarksmössa på huvet och ett par schyssta skidglasögon – proversionen av Oakley – rätt bra när is och snö riskerar att fastna eftersom deras gummibeläggning håller det borta.
    Men var var du ??

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications