Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm imorgon
-
Stockholm imorgon
Publicerad av blabussen på 27 april, 2007 vid 19:47Ni som ska surfa i stockholm imorgon vart åker ni ?
@Mården 379763 wrote:
alla som har en gps inställer sig på skälsåker
Men vart åker alla andra ? 🙂
militaren svarade 18 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
@blåbussen 379780 wrote:
Ni som ska surfa i stockholm imorgon vart åker ni ?
Jag åker till skälåker, men vilken tid ? (jag har ingen gps ännu)
//Björn
-
@blåbussen 379780 wrote:
Ni som ska surfa i stockholm imorgon vart åker ni ?
ni är såklart också välkomna dit
-
om jag åker dit blir det till lunch, jag är lite seg av mig
-
Jag ska packa prylarna sedan åker jag mot skälåker är där runt 11 skulle jag tro.
//Björn
-
Vaknade lite småbakis efter 12 och såg träden röra sig – var inte mycket att göra åt saken än dra iväg 😀 Fick en bra dag på Görväln idag, sol och något underriggad 8.3 gjorde att jag fick plana största delen av tiden iaf. Helt godkänt.
-
@fastforward 379978 wrote:
Vaknade lite småbakis efter 12 och såg träden röra sig – var inte mycket att göra åt saken än dra iväg 😀 Fick en bra dag på Görväln idag, sol och något underriggad 8.3 gjorde att jag fick plana största delen av tiden iaf. Helt godkänt.
’
Gött att höra! Började också min morgon riktigt bakis när brorsan sprang in och sa att vi ska dra ut och surfa. men vi hamnade på Skälåker. blev tidvis bra tryck med 6.1 men vinden kom från och till.
//Micke
-
@Militären 379995 wrote:
’
Gött att höra! Började också min morgon riktigt bakis när brorsan sprang in och sa att vi ska dra ut och surfa. men vi hamnade på Skälåker. blev tidvis bra tryck med 6.1 men vinden kom från och till.
//Micke
Sweet, skönt att vara tillbaka i kylan igen? 😀
-
Jag längtar nog lika mycket tillbaka som dig och lite till. fan va gött det var i karibien.
Logga in för att svara.