Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm imorgon?
-
Stockholm imorgon?
Publicerad av Oregistrerad på 21 februari, 2008 vid 21:36Vart tänker ni köra imorrn? Funderar på Brevik på eftermiddagen men vet inte hur det fungerar på SV? Vart åker ni andra?
/Oskar
Oregistrerad svarade 17 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Oregistrerad
Gäst22 februari, 2008 vid 05:25Klart du ska köra brevik. Jag bor 7 minuter från brevik och nu på morron blåser det redan duktigt , är 7 grader och nästan klar himmel.
Är där vid 11-tiden, det blir fint där i dag.//Tommy//
-
@Oregistrerad 446348 wrote:
Klart du ska köra brevik. Jag bor 7 minuter från brevik och nu på morron blåser det redan duktigt , är 7 grader och nästan klar himmel.
Är där vid 11-tiden, det blir fint där i dag.//Tommy//
Tja Tommy din gammla inlandskalv 😉 när kommer du ut till Kapellskär då?
-
Brevik var riktigt trevligt idag med sol, stundtals mycket bra tryck i vinden och nästan sommarvärme 😉
Seglades vågis – freestyle med allt från 4.0 – 5.3. Kul att hela 6-7 personer hittat dit.Trots att jag riggade om från 4.2 – 5.3 precis samtidigt som vinden ökade tebax till 4.2 igen är jag riktigt nöjd med dagen. Lyckades skapa ett nytt trick ”vulcan into waterstart” 😉
För första gången kändes allt rätt i vulcan-laddet och jag missade precis efter inskotningen på nya bogen när jag klev fram med bakfoten ut ur bakstroppen och fick vattenstarta ur den. Den här sommaren ska den bara sitta…
-
Oregistrerad
Gäst22 februari, 2008 vid 18:10@Boman 446390 wrote:
Tja Tommy din gammla inlandskalv 😉 när kommer du ut till Kapellskär då?
Tja grabben, premiär tur för min del i dag och en duktig sådan.
Blåste bitvis öppen dörr med 4.0 , brevik visade sig från sin bästa sida med sol och värme , kapellskär är för kallt i februari men snart så ska jag köra om dig med min nya hawk-bräda……….//Tommy//
Logga in för att svara.