Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm imorgon torsdag!
-
Stockholm imorgon torsdag!
Publicerad av naeslund på 23 september, 2009 vid 11:57Är det någon som kommer sticka ut och köra imorgon isåfall var?
havstunga svarade 15 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Jag tänkte nog ut men det får bli innanjobbetsurf isåfall, tidigt som fan!
Har ju fått smak för Torö men vet inte om det är vettigt med rådande vindriktning. -
Annars kanske det blir en liten tur på Riddarfjärden om det blåser där som det gör idag.
-
Borttagen användare
Borttagen användare23 september, 2009 vid 19:04Jag och havstunga är på, vid ren väst säger jag Rasta, men är öppen för förslag. Tänkte vara på vattnet kl 11:00
-
jag har inte kolla på så många spots men kollade vindprognos och det ser ju inte ut som om det ska blåsa så mycket där imorgon 🙁
-
Blir det V med lite N i så är det klockrent på Fågeluddsbadet på Lidingö, jag hoppas på ngr timmar där imorgon om det blir ngn vind.
-
NV funkar på erstaviken, tyresö och satis sidan det kan komma hårda byar, byig som fan
-
Borttagen användare
Borttagen användare24 september, 2009 vid 08:10Jag och havstunga drar till Björkvik nu. Hoppas på lite drag i slalomprylarna.
-
blev det någon surf för någon idag? valde att plugga istället för att kunna köra i helgen 😛
-
Körde vid Björkvik i dag. Blev en trevlig segling på formulan med 9.5 kvm i solsken, tills ett åskväder drog förbi med stark vind och hagel som piskade en i ansiktet. Det va inte lika kul med 9.5an i kulingvindar och hagel så jag avslutade dagen där… Hade varit en god idé att köra med hjälm och skidglasögon i dag… :smirk:
Logga in för att svara.