Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm imorgon torsdag!
- 
		Stockholm imorgon torsdag!Publicerad av naeslund på 23 september, 2009 vid 11:57Är det någon som kommer sticka ut och köra imorgon isåfall var? havstunga svarade 16 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 10 Svar
- 
			10 Svar
- 
Jag tänkte nog ut men det får bli innanjobbetsurf isåfall, tidigt som fan! 
 Har ju fått smak för Torö men vet inte om det är vettigt med rådande vindriktning.
- 
Annars kanske det blir en liten tur på Riddarfjärden om det blåser där som det gör idag. 
- 
Borttagen användareBorttagen användare23 september, 2009 vid 19:04Jag och havstunga är på, vid ren väst säger jag Rasta, men är öppen för förslag. Tänkte vara på vattnet kl 11:00 
- 
jag har inte kolla på så många spots men kollade vindprognos och det ser ju inte ut som om det ska blåsa så mycket där imorgon 🙁 
- 
Blir det V med lite N i så är det klockrent på Fågeluddsbadet på Lidingö, jag hoppas på ngr timmar där imorgon om det blir ngn vind. 
- 
NV funkar på erstaviken, tyresö och satis sidan det kan komma hårda byar, byig som fan 
- 
Borttagen användareBorttagen användare24 september, 2009 vid 08:10Jag och havstunga drar till Björkvik nu. Hoppas på lite drag i slalomprylarna. 
- 
blev det någon surf för någon idag? valde att plugga istället för att kunna köra i helgen 😛 
- 
Körde vid Björkvik i dag. Blev en trevlig segling på formulan med 9.5 kvm i solsken, tills ett åskväder drog förbi med stark vind och hagel som piskade en i ansiktet. Det va inte lika kul med 9.5an i kulingvindar och hagel så jag avslutade dagen där… Hade varit en god idé att köra med hjälm och skidglasögon i dag… :smirk: 
Logga in för att svara.