Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholmare vs Göteborgare!!

• anonym-anvandare

Medlem
    17 april, 2002 vid 12:09

Hörrudu GetWet,

Har inte du ett jobb???? Allvarligt talat, körde du beasten eller fick du plocka fram speedpryttlarna?

Ha det!

• getwet

Medlem
    17 april, 2002 vid 16:54

”spökmöte” blev det i tisdags, har lärt mig det av en förståndig norrlänning……
    Blev både Beasten och speedpryttlarna, vinden ökade under hela dagen så jag fick gå igenom nästan hela sortimentet.
    Max testade både 5,5 och 6,6. Han kommer starkt nu……
    Det är enda gången han får ledigt från skolan av mig, när det blåser……så vi hade en heldag tillsammans…hehehe!

• anonym-anvandare

Medlem
    17 april, 2002 vid 18:42

Enligt han den där nissen som bor vid skälåker var det ingen som hade seglat där igår, själv kom jag vid halvsex-snåret och seglade nån timme med 6.6

• q-lobo

Medlem
    17 april, 2002 vid 18:57

önskar att jag hade möjlighet att kompa mer än vad som går just nu, skall försöka till helgen (söndag). det såg riktigt frestande ut när ni gled omkring där.

jag hjälpte min polare med hans kite (mtias) det är slut med det nu för nu ska brädan i!

• getwet

Medlem
    17 april, 2002 vid 20:09

Nissen med hunden, är det tillsyningsmannen du tänker på så förstår jag att han inget sett!!!
    Eller om kanske ett par brillor hjälper? Beror nog mer på att jag alltid parkerar vid norra delen av viken och går ut därifrån…..Seglade fram till ca 17.00, sen började vinden droppa….så 6.6 måste kännts blekt?

• getwet

Medlem
    17 april, 2002 vid 20:13

Klart plankan ska i, snarast möjligt…..men det ser mörkt ut för helgen såvida det inte kan bli termik.

• q-lobo

Medlem
    17 april, 2002 vid 20:51

termik i all ära, men annars får jag väl spänna på propellern på ryggen och strunta i seglet helt enkelt

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications