- 
		stoneandwaters bilder från läjet 27/2Nu är dagens bilderna från Läjet klara och ligger ute på SAW gå genast dit och kolla in dem. PZ Robert Här är några snabbprov 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › stoneandwaters bilder från läjet 27/2
Nu är dagens bilderna från Läjet klara och ligger ute på SAW gå genast dit och kolla in dem.
PZ Robert
Här är några snabbprov
Grymma bilder Robban å grymt surfat Gurra, jag stog själv på stranden å dreglade å förbannade min halv trasiga våtdräkt, vill ju oxå ha kul ute i wavesen, men det kommer…
fan vad du äger Gurra Ska bli Intressant å se hur det går för dig på Waveclassic i år..
Det gäller att hålla huvudet kallt när man seglar i Lejet :tongue:
Tack Danneman, men när du ser filmen så ser jag inte så grym ut. Bilder är mer tacksamma på så sätt 😀
Tack för de fina bilderna Robert. De blev verkligen bra.
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › stoneandwaters bilder från läjet 27/2
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.