• stoppboll

Publicerad av bohm på 6 juli, 2005 vid 18:32

Var köper man en stoppboll som man sätter på ena linan så att inte bommen försvinner ända upp till draken, när man har löst ut??

eddie svarade 20 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • nic

Medlem
    6 juli, 2005 vid 19:34

En välsorterad båtaffär har stoppbollar i olika storlekar, annars har de bara den största…

nic

• bohm

Medlem
    6 juli, 2005 vid 19:39

Jag har varit i två båtaffärer i min skitstad och den enda varianten som fanns var en sån som man måste knyta en knut för att den ska vara still…. jag vill ha en där en liten skruv klämmer åt linan

• sj0gren

Medlem
    6 juli, 2005 vid 19:47

Surfers Paradise har det garanterat. De har en bra online shop med snabb leverans.

http://www.surfersparadise.nu

• bohm

Medlem
    6 juli, 2005 vid 19:58

Jag har börjat tröttna på att dom inte skickar det som man beställer. Jag skickade efter en kitefilm och fick en w-surffilm… jag skickade efter en HP-leash och frågade mer än en gång om den gick att lösa ur i fullt tryck… den leashen jag fick hem hade pistolhake…

• sbjorne

Medlem
    6 juli, 2005 vid 22:06

Svar till:

Jag har börjat tröttna på att dom inte skickar det som man beställer. Jag skickade efter en kitefilm och fick en w-surffilm… jag skickade efter en HP-leash och frågade mer än en gång om den gick att lösa ur i fullt tryck… den leashen jag fick hem hade pistolhake…

[/ QUOTE ]

Låter ovanligt…. killarna på Surfers brukar ha koll på läget…

• eddie

Medlem
    7 juli, 2005 vid 06:00

Det är också min erfarenhet. Snabba leveranser också.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications