Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › stoppboll
-
stoppboll
Publicerad av bohm på 6 juli, 2005 vid 18:32Var köper man en stoppboll som man sätter på ena linan så att inte bommen försvinner ända upp till draken, när man har löst ut??
eddie svarade 20 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
En välsorterad båtaffär har stoppbollar i olika storlekar, annars har de bara den största…
nic
-
Jag har varit i två båtaffärer i min skitstad och den enda varianten som fanns var en sån som man måste knyta en knut för att den ska vara still…. jag vill ha en där en liten skruv klämmer åt linan
-
Surfers Paradise har det garanterat. De har en bra online shop med snabb leverans.
-
Jag har börjat tröttna på att dom inte skickar det som man beställer. Jag skickade efter en kitefilm och fick en w-surffilm… jag skickade efter en HP-leash och frågade mer än en gång om den gick att lösa ur i fullt tryck… den leashen jag fick hem hade pistolhake…
-
Svar till:
Jag har börjat tröttna på att dom inte skickar det som man beställer. Jag skickade efter en kitefilm och fick en w-surffilm… jag skickade efter en HP-leash och frågade mer än en gång om den gick att lösa ur i fullt tryck… den leashen jag fick hem hade pistolhake…
[/ QUOTE ]
Låter ovanligt…. killarna på Surfers brukar ha koll på läget…
Logga in för att svara.