Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stor sammanslagning och butiksöppning i Halmstad!

• Stor sammanslagning och butiksöppning i Halmstad!

Publicerad av richi på 5 maj, 2004 vid 14:23

Vi kommer att köra vår demodag nu på lördag den 8 Maj!
    Vindriktningen ser inte så bra ut, men vi gör det bästa av det!

Kiteskolan och HalmstadKiteboarding kommer gå ihop till en stor skola med en nyöppnad butik som kommer att ha invigning på lördagskvällen!

Alla är välkomna!

/Rikard

0709-903896

kitelife svarade 21 år, 6 månader sedan 10 Medlemmar · 25 Svar
  • 25 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    5 maj, 2004 vid 14:26

hur hittar jag dit?

• kitelife

Medlem
    5 maj, 2004 vid 22:34

om du brättar vem du e så kanske någon brättar vart du ska?

//Pan

• pepa

Medlem
    6 maj, 2004 vid 04:49

Svar till:

om du brättar vem du e så kanske någon brättar vart du ska?

//Pan

[/ QUOTE ]

Va e det för jävla KRAV på att man ska vara inloggad? Fixa inställningarna så att de som inte är reggade inte kan göra inlägg då om det är så viktigt.

• rambo_johnson

Medlem
    6 maj, 2004 vid 07:15

arg argare peps

argh wof woff

• gugge

Medlem
    6 maj, 2004 vid 08:45

Ring Richard eller Cleas kan dom ge en beskrivning.

Annars är det bara att köra in till centrum, över ”floden” och direkt ner till vänster, mot stranden. Eller fråga någon om vägen när du kommit in till stan. Vill minnas att gatan du svänger ner vänster på, efter att kört över ”mississipi” heter sjömansgatan. Kör den ner till hamnen där du svänger höger upp mot stranden.

/H

• kitelife

Medlem
    6 maj, 2004 vid 15:14

Hehe hadde jag kunnat så hadde jag gjort det för länge sen . . . men tyvärr e det bara mister ”steffo” himself som kan det ; (

//Pan

• anonym-anvandare

Medlem
    7 maj, 2004 vid 08:20

Har ni fått hem någon sx 132 som man kan klämma på?

• pjoter

Medlem
    7 maj, 2004 vid 09:28

Ett jäkla bra sätt att skrämma bort nya människor från att fråga enkla saker om t ex vart man ska gå kurs å så..

En sak om folk skiter i att logga in för att säga det eller det är skit eller nån e störd men när man kommer med en enkel fråga så spelar det väl ingen roll o man e inloggad eller inte????

E väl perfekt att man kan gå till ett forum å fråga något om det man funderar på att börja med utan att behöva skaffa ett användarnamn. skulle man behöva skaffa det skulle man ju fan va med i en jävla massa forum å hur meningsfullt e det å ha ett forum med 5000 medlemmar där 10 är aktiva??

• rambo_johnson

Medlem
    7 maj, 2004 vid 09:36

Svar till:

Ett jäkla bra sätt att skrämma bort nya människor från att fråga enkla saker om t ex vart man ska gå kurs å så..

En sak om folk skiter i att logga in för att säga det eller det är skit eller nån e störd men när man kommer med en enkel fråga så spelar det väl ingen roll o man e inloggad eller inte????

E väl perfekt att man kan gå till ett forum å fråga något om det man funderar på att börja med utan att behöva skaffa ett användarnamn. skulle man behöva skaffa det skulle man ju fan va med i en jävla massa forum å hur meningsfullt e det å ha ett forum med 5000 medlemmar där 10 är aktiva??

[/ QUOTE ]

bra bra bra

• davids

Medlem
    7 maj, 2004 vid 09:54

Hur ser det ut med vinden inför imorgon? Kommer gärna upp och sladdar lite om det är nice wind och vedder

• rambo_johnson

Medlem
    7 maj, 2004 vid 10:03

ser KÄzz ut, men va gör man inte för att träffa mr Kuk

• patrikol

Medlem
    7 maj, 2004 vid 11:09

Svar till:

Hehe hadde jag kunnat så hadde jag gjort det för länge sen . . . men tyvärr e det bara mister ”steffo” himself som kan det ; (

//Pan

[/ QUOTE ]
    Ja det hade jag med men nu vill Stefan att det skall få finnas anonymisar och det är hans forum så då får det vara så!

• rambo_johnson

Medlem
    7 maj, 2004 vid 12:56

fan var kör man på nordsot i halsmthca?

• richi

Medlem
    7 maj, 2004 vid 13:40

Ja det är lite knepigt med vinden! Vi får se hur det ser ut imorgon…Annars blir det att dra igång festandet lite tidigare istället smile.gif

Grillningen börjar vid 18.00 men man har ju aldrig mått dåligt av en Öl innan!

/Rikard

ps. Sidan är nu äntligen uppdaterad efter att ha fått bukt med SASSER-viruset….inte kul!

• kitelife

Medlem
    7 maj, 2004 vid 14:11

ojjj det var många svordommar i ett litet inlägg… Ta’t lungt nu och försök komma ut på vattnet istället för att reta dig på lilla mig ; )))

//Pan

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications