Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing storas problemas

• storas problemas

Publicerad av styret på 16 december, 2005 vid 21:22

FAN! ska skicka mina grejer upp till stockholm imorrn för att sen får privat leverans av one 0 seven ut till arlanda den 3:e då jag lyfter mot afrikat. packade grejerna nu ikväll, får inte ner bommarna! har en dubbellbag som är smockfull av brädorna och en mast, och en segelbag där jag har en mast och 4 segel. 4.2 4.7 5.4 och 6.2. tnkane med 6.2 är att vi stannar ända till siste mars då det kanske kan behövas 6.2

ska jag dumpa 6.2an? har lite för mycket vikt som det är. men bommarna får jag ändå inte in! hellvete hellvete hellvete. det är två np bommar med skruvad frontbeslag.

nån som har några tips? alternativt en bombag att sälja eller låna ut billigt?

ola_p svarade 19 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • ola_p

Medlem
    16 december, 2005 vid 21:37

Kan du inte skruva isär bommarna och packa beslagen i handbagaget? två bomrör borde väl få plats? annar kan du ju alltid lägga rören på utsidan av bagen å gå loss med en rulle silvertejp… grin.gif

• styret

Medlem
    16 december, 2005 vid 21:44

får fan inte isär fanskapet. nu löäser det sej nog iallafall. skickar upp dom lösa och stackar ner dom i dom andras bagar… hähä. tar nog med en rulle silvertejp också för säkerhets skull.

• ola_p

Medlem
    16 december, 2005 vid 21:50

två spännband å en rulle silvertejp, blir ju lättare för dom som handhar bagaget att bära om du ger dom lite handtag också.. grin.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications