Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › STÖRIGT… att man inte kan bli medlem
- 
		STÖRIGT… att man inte kan bli medlemPublicerad av anonym-anvandare på 7 augusti, 2003 vid 17:46Jag tycker de e risigt av steffo att inte göra så att surfare med _ i sin mailadress kan bli medlemmar… eller är det bara för min som de inte funkar?? anonym-anvandare svarade 22 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
- 
			6 Svar
- 
Jag lyckade registrera mig fast jag har _ i mailadressen. Så om det inte ändrats något sedan jag blev medlem för 2 måndader sedan så borde det fungera. /Lars 
- 
jag kom på vad det var som strulade till det… på min gamla mail hade jag _ precis innan @ fenan_@hotmail.com de va därför de sketsig… testade med att ha _ mitt i användarnamnet å de va lungt 
 fick byta mail å nu funkar det kalas
- 
Nu är det så att jag inte medvetet utesluter alla med ”_” tecken före ”@” ;-). Snararen en bug och jag har inte haft tid och möjlighet att titta närmare på det. /Steffo 
- 
aja de e lungan  de e inte så jobbigt med två mail.. + att min nya e mkt finare de e inte så jobbigt med två mail.. + att min nya e mkt finare  
Logga in för att svara.