Senaste nytt Forums Vågsurfing Stormriders guide

• Stormriders guide

Publicerad av anonym-anvandare på 25 september, 2005 vid 16:07

Är nybörjare som vill läsa lite om surfing och spots och har fått tips om Stormriders guide. Har tittat på nätet och det ser ut som om World stormriders finns i många olika upplagor. Nån som vet skillnad på dem? Är den senaste (2004) den mest kompletta? Hur jämför sig Europaupplagan?

anonym-anvandare svarade 20 år, 1 månad sedan 1 Medlem · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    26 september, 2005 vid 06:30

Den finns i volume 1 och volume 2, tar upp olika spots helt enkelt. Sen även Europe och North America och de är såklart mer inriktade på respektive världsdel.

• anonym-anvandare

Medlem
    26 september, 2005 vid 07:39

Om det är Europa du hade tänkt ha som surfbas, så är klart den boken det bästa valet, även om det finns en del faktafel, åtminstone för skandinavien. World Vol2 är precis som sagt, bara en massa extra spots som inte finns med i World Vol 1, dvs. den står sig inte ensam.

Jag kan däremot starkt rekommendera Footprint Surfing Europe, vilket ger en del tips på när man skall resa, flygbolag etc. tillsammans med bra spot-info.

Om du inte har lust att beställa via nätet, så tror jag http://www.backdoor.se har alla fyra Stormrider Guides inne.

/daniel

• anonym-anvandare

Medlem
    27 september, 2005 vid 20:56

Tack för ett bra svar. Ska kolla upp Footprint.

• anonym-anvandare

Medlem
    27 september, 2005 vid 22:08

Denada hombre, tips är att köpa den på US Amazon, både UK och DE blir förbannat dyrt, sen att det tar lite tid får man leva med. Dessvärre fick jag mitt ex. av Stormrider Europe vol2 i ett kasst skick.

Böcker är klart underskattade, och jag måste erkänna att Footprint är mycket roligare läsning än Stormrider, fan jag borde få kickbacks för den reklam jag gör för dem. 😛

/daniel

• anonym-anvandare

Medlem
    28 september, 2005 vid 06:37

Svar till:

mitt ex. av Stormrider Europe vol2 i ett kasst skick.

[/ QUOTE ]

Självklart menar World vol2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications