Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › störst kör först,eller?
- 
@jonaish 355632 wrote: hahahaaaa….Det första min bror gjorde va att tanka hem låten efter att ha sett filmen 😮 Han är vindsurfare 😀 det förklara allt !!! men jonaish du vet det e fult o skylla på lillebror. 
- 
@Marcel_101 355649 wrote: men jonaish du vet det e fult o skylla på lillebror. Syyyyyyyyy……….Det får inte komma ut att du är min lillebror!!!!!!!! hooo hooo :santa: 
- 
haha nu blev jag faktiskt riktigt förolämpad, få folk att tro att vi är släkt förstår du inte att du förstör mitt liv o rykte när du säger sådär 
- 
@Marcel_101 355653 wrote: haha nu blev jag faktiskt riktigt förolämpad, få folk att tro att vi är släkt förstår du inte att du förstör mitt liv o rykte när du säger sådär Eyyyyyyy…… Drömmer du otäckt nu igen ? Kom in till mitt rum så kan du få sova i min säng….den är stor nog!! ooooo yeee :rolleyes: 
- 
@WakeNils 355625 wrote: Installera VideoDownloader till Firefox, ladda ner o spela upp i vlc 
 https://addons.mozilla.org/firefox/2390/Tack, hittade ett liknande progg för Explorer. Det är coola båtar det, bra sista minuten julklapp 
- 
va heter den fruktansvärda låten, den va så dålig att ja vill ha den?:santa: 
- 
hehe de kan du ge dig påXD. Den vore ritigt bra i en skidfilm som ja håller på och klipper ihop med(klipp med tre tyskar i rosa overaller) 🙂 
Logga in för att svara.