Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing strandängen / ivösjön i blekinge

• dalton

Medlem
    9 juni, 2008 vid 19:49

åker nog dit vid 11 i morgon

• norrman

Medlem
    10 juni, 2008 vid 07:34

nice, jag åker nu. ser bra ut 🙂

• norrman

Medlem
    11 juni, 2008 vid 09:44

blåste nåt hejdlöst.. likaså idag! kanske det blir lite lugnare imorgon förmiddag så man kan ut och leka med sin 12a 🙂

• thorn

Medlem
    11 juni, 2008 vid 10:04

Gött och höra att ni håller stälningarna där hemma medans jag är i varverg och surfar 4m vågor :grin:. Det var sjukt igår och det är inte mkt sämre idag. Nu ska jag ut och rippa lite fler vågor, Aloha.

//Niklas Thörn

• norrman

Medlem
    11 juni, 2008 vid 18:39

Jag hörde det thörn.. göran berättade med mycket inlevelse 😀 dom vågorna tror jag att jag håller mig ifrån ett tag, tills man behärskar de ordentligt 😉

• norrman

Medlem
    11 juni, 2008 vid 22:28

jag testar nog på att imån bitti.. ska nån dit på förmiddagen så skicka ett mess eller ring.. 0708-200809.. man vill ju inte va ensam :santa:

• thorn

Medlem
    12 juni, 2008 vid 08:02
    Norrman;474292 wrote:
    Jag hörde det thörn.. göran berättade med mycket inlevelse 😀 dom vågorna tror jag att jag håller mig ifrån ett tag, tills man behärskar de ordentligt 😉

Va!!! Var Göran i Varberg i tisdags? synd att han inte hörde av sig så hadde man ju kunnat snacka lite skit och ljuga om olika trick man satte i monstrvågorna 😉 .
    Lycka till imorgon.

• norrman

Medlem
    26 juni, 2008 vid 14:46

imorgon befinner jag mig förmodligen hela dagen i sandviken så jag hoppas det kommer några fler! 🙂 och du thörn, slå en signal om du är hemomkring å surfar nån gång!

• thorn

Medlem
    26 juni, 2008 vid 15:39

Klart att jg hör av mig om jag kommer hem och kitar lite. Jag ska lära dig allt jag kan. Hur har det gått för dig gå? Börjat hoppa ngt?

• norrman

Medlem
    26 juni, 2008 vid 16:52

gott de 😀 nedu så långt har jag inte kommit.. men det börjar väl arta till sig nu. Har varit ute några gånger sen sist vi sågs!

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing strandängen / ivösjön i blekinge

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.