Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › strandängen / ivösjön i blekinge
-
strandängen / ivösjön i blekinge
Publicerad av norrman på 9 juni, 2008 vid 18:48Jag drar dit imorgon bitti! ser gärna att fler kommer!!
Later!!
norrman svarade 16 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
blåste nåt hejdlöst.. likaså idag! kanske det blir lite lugnare imorgon förmiddag så man kan ut och leka med sin 12a 🙂
-
Gött och höra att ni håller stälningarna där hemma medans jag är i varverg och surfar 4m vågor :grin:. Det var sjukt igår och det är inte mkt sämre idag. Nu ska jag ut och rippa lite fler vågor, Aloha.
//Niklas Thörn
-
Jag hörde det thörn.. göran berättade med mycket inlevelse 😀 dom vågorna tror jag att jag håller mig ifrån ett tag, tills man behärskar de ordentligt 😉
-
jag testar nog på att imån bitti.. ska nån dit på förmiddagen så skicka ett mess eller ring.. 0708-200809.. man vill ju inte va ensam :santa:
-
Norrman;474292 wrote:Jag hörde det thörn.. göran berättade med mycket inlevelse 😀 dom vågorna tror jag att jag håller mig ifrån ett tag, tills man behärskar de ordentligt 😉
Va!!! Var Göran i Varberg i tisdags? synd att han inte hörde av sig så hadde man ju kunnat snacka lite skit och ljuga om olika trick man satte i monstrvågorna 😉 .
Lycka till imorgon. -
imorgon befinner jag mig förmodligen hela dagen i sandviken så jag hoppas det kommer några fler! 🙂 och du thörn, slå en signal om du är hemomkring å surfar nån gång!
-
Klart att jg hör av mig om jag kommer hem och kitar lite. Jag ska lära dig allt jag kan. Hur har det gått för dig gå? Börjat hoppa ngt?
-
gott de 😀 nedu så långt har jag inte kommit.. men det börjar väl arta till sig nu. Har varit ute några gånger sen sist vi sågs!
Logga in för att svara.