• stroppar…

Publicerad av eklov på 2 november, 2005 vid 09:22

måste ha ett par nya stroppar. Någon som har något tips på ett par bra! De ska vara wide.. någon som har kört en längre tid på cabrinhas ”nya” (helt svarta stroppar)? och har någon uppfattning om dessa? Bra/kassa?

tack,

eddie svarade 19 år, 3 månader sedan 10 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • annas

Medlem
    2 november, 2005 vid 13:56

pro-limitstropparna som är på tablas e schyssta. (likadana som tekknosport-stropparna, dvs breda, sköna, ställbara) Vi har en låda såna här hemma om du vill ha. maila mig i så fall

• langens_kite

Medlem
    2 november, 2005 vid 18:45

Har några olika modeller från Pro-limit för 180 sek/par samt pads för 220 sek/par + billigast frakt
    Mvh Peter
    Långens-kite
    langens-kite@umea.com
    070-3993027
    090-45533

• monkey

Medlem
    3 november, 2005 vid 07:36

Jag har ett par nya, adjustable, feta, helt svarta B3 som du kan få för 350+frakt.
    Frakten blir ju typ gratis om du finns i sthlm eller Lund. Maila om du vill ha foto. info@onefoot.se

• rambo_johnson

Medlem
    3 november, 2005 vid 08:13

Svar till:

måste ha ett par nya stroppar. Någon som har något tips på ett par bra! De ska vara wide.. någon som har kört en längre tid på cabrinhas ”nya” (helt svarta stroppar)? och har någon uppfattning om dessa? Bra/kassa?

tack,

[/ QUOTE ]

JAHA! så nu behöver du vår hjälp ditt jevla AS, kan du inte fråga Robby Baish va han tycker istället?

• johanneslarsson

Medlem
    16 januari, 2006 vid 21:44

var kan man köpa stora stroppar som går att ha våtskor i? jag har problem med mina, mycket pga att jag har rätt höga vrister också

• eklov

Medlem
    16 januari, 2006 vid 23:18
    johanneslarsson wrote:
    var kan man köpa stora stroppar som går att ha våtskor i? jag har problem med mina, mycket pga att jag har rätt höga vrister också

Köpte cabrinhas ”nya” stroppar! Riktigt sköna, har dock inte provat dom med skor ännu, men det ska nog inte vara några problem…

lycka till med letandet, cabrinha stropparna kan du säkert hitta på http://www.surfer.se eller hos http://www.surfersparadise.nu

• pepa

Medlem
    17 januari, 2006 vid 15:29

Fan va värdelöst det e med breda as. Ingen känsla alls ju.

• samhansson

Medlem
    17 januari, 2006 vid 17:44
  • luuddee

Medlem
    17 januari, 2006 vid 21:06
    Pepä wrote:
    Fan va värdelöst det e med breda as. Ingen känsla alls ju.
    fan ja gillar de gamla cabrinha skarpt.. tunna som fasiken .. men man tappar fan aldrig brädan..
  • eddie

Medlem
    17 januari, 2006 vid 21:48

Japp…. tunna och sköna. Dessutom töjer de sig lite efter att man har använt dem ett tag. Det gör inget att de inte går att ställa särskilt mycket… tar man bara ett par rejäla raggsockor på sig så sitter man ju nästan fast.

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.