Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stulet !!!!!!

• Stulet !!!!!!

Publicerad av speedjanne på 9 oktober, 2004 vid 13:06

Efter en bra dags surf i torsdags hängde jag upp min våtdräkt mm i trädgården (göteborg, kungsten)
    I morse upptäckte jag att den var försvunnen.
    Det är en Rip Curl 5/3 svart med röda revben på,mycket ovanlig. Även en Rip Curl väst med huva försvann samt Neil Pryde hängsele (röd/svart).

Har ej tillgång till internet mer i helgen, om ni ser något på blocket på blå börsen mm. ring mig på 0736-336017.

Vet någon var pundare brukar kränga stöldgods i götet?

//Speedjanne

styret svarade 21 år sedan 6 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • markram

Medlem
    9 oktober, 2004 vid 14:03

För jävligt!
    Lägg ut köpesannonser, det kan ge utdelning.
    kolla även hälartidningarna(blå sidorna, gula tidningen eller vad de heter och blocket.se mm).

Ingen granne som sett något?
    Nu skall jag ta fram spritpennan och skriva in mitt namn i min dräkt.

• speedjanne

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 10:07

Ingen som sett någon tjackpundare med våtdräckt frown.gif

• surfslusken

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 17:29

Svar till:

Ingen som sett någon tjackpundare med våtdräckt

[/ QUOTE ]

Brukar va ett helt gäng såna i Läjet så fort det nalkas SV +10m/s. Dom värsta pundarna harvar visst ner ända från Stockolm.

• speedjanne

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 18:04

Precis sådana svar jag vill läsa……din FITTA! mad.gif

Japp jag är sur och grinig mad.gif Hatar pundare älskar Bush, dödsstraff mm

• anonym-anvandare

Medlem
    12 oktober, 2004 vid 17:52

Schysst att bygga sina politiska åsikter på en stulen våtdräkt och att kasta skit på folk som kör ett schysst skämt.

• speedjanne

Medlem
    12 oktober, 2004 vid 18:26

Bild på stöldgodset!!
    Sista jag gjorde innan jag slutade surfa var att pissa i dräkten,så jag får hoppas att tjackpundaren får röd/gula blommande utslag på tjackpundarkroppen grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    12 oktober, 2004 vid 19:16

Kitekonfen: Våtdräkt upphittad…

Kan det vara något?

fred.

• speedjanne

Medlem
    12 oktober, 2004 vid 19:30

Nix tyvärr men tack för tipset!

• anonym-anvandare

Medlem
    12 oktober, 2004 vid 19:51

hmm ser jag din dräkt janne så kommer den grymma högern fram igen. Och då vet du hur det går för den personen …..
    J.L

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    12 oktober, 2004 vid 21:24

Skit tråkigt att höra om din dräkt o hoppas du återfår den.

Men vilken nivå har dina inlägg lagt sej på, vräker ur dej könsord o grejjer, Janne, ”inte likt dej” grin.gif..trodde bara det var, inte äns RAMBO som alla älskar har plockat fram det ur sitt ordföråd, blev kickad för mindre o ”påhoppad” av flera för mera mogna valda ord, men här ser man ingen som ”anmärker” något, förutom nån Anonym dude.

inte jag heller igentligen, skiter i hur du uttrycker dej, förstår din frustration..detta var mera nått jag ville skriva ur mej.

GOODLUCK med dräkten!

• s

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 15:17

Svar till:

hmm ser jag din dräkt janne så kommer den grymma högern fram igen. Och då vet du hur det går för den personen …..
    J.L

[/ QUOTE ]

Jag tycker det räcker att visa bilden på Janne, det skrämmer tillräckligt! crazy.gif
    Tur att vi som känner Janne vet att det inte är han på bilden (även om likheten är slående… grin.gif) och vi vet ju också att han är en helyllekille… confused.gif

/Staffan

• speedjanne

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 15:41

Skall bli skönt att köra klubbmästerskapet i oktober med shorty,rosa badtofflor och magsele från 1988 grin.gif

• surfslusken

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 16:04

Trösten när man råkar ut fört en dräktstöld är väl alla gånger man dragit en duktig kiss i den. (Händer allt oftare ju äldre man blir, prostatan kanske?) Som erfaren dräkt kis.. ja menar surfare skulle jag nog föredra bordies o bad tofflor före stulen/beggad våtdräkt, även i slutet på oktober.

• speedjanne

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 16:09

Svar till:

Trösten när man råkar ut fört en dräktstöld är väl alla gånger man dragit en duktig kiss i den. (Händer allt oftare ju äldre man blir, prostatan kanske?) Som erfaren dräkt kis.. ja menar surfare skulle jag nog föredra bordies o bad tofflor före stulen/beggad våtdräkt, även i slutet på oktober.

[/ QUOTE ] tack ber om ursäkt för jag kallade dig F”##a MR Slusk!

Tyvärr var den precis behandlad med……….

• styret

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 16:23

Svar till:

Skit tråkigt att höra om din dräkt o hoppas du återfår den.

Men vilken nivå har dina inlägg lagt sej på, vräker ur dej könsord o grejjer, Janne, ”inte likt dej” grin.gif..trodde bara det var, inte äns RAMBO som alla älskar har plockat fram det ur sitt ordföråd, blev kickad för mindre o ”påhoppad” av flera för mera mogna valda ord, men här ser man ingen som ”anmärker” något, förutom nån Anonym dude.

inte jag heller igentligen, skiter i hur du uttrycker dej, förstår din frustration..detta var mera nått jag ville skriva ur mej.

GOODLUCK med dräkten!

[/ QUOTE ]

ehh… det är jävligt att kalla nån fitta men jag vet inte om det knäcker sieg heil rambo…
    fan jag ahde ju nästan glömt bort det där och suttit och gett dej ps-tips. Men jags ak försöka att inte tänka på det mera.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stulet !!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.