Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sugen på vågor på sydkusten i helgen?
- 
		Sugen på vågor på sydkusten i helgen?Publicerad av jacko på 17 maj, 2006 vid 12:10jaaa även fast jag lovat bort mig till dimman i lund så e jag grymt sugen på å rasta surfbrädan på sydkusten om det blir någe fett swell någestans. var e det bäst på sydvästen typ 10ms som det utlovas på lör?? hur stort? fifi svarade 19 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 13 Svar
- 
			13 Svar
- 
den kiten jag beställt kom till sverige idag och ska nu bara leta sig ner till skåne. 
 Flysurfer pulse 10. Om man får tro annat folk så kommer den nog vara ganska lik rippern i körsätt. Slipper dock att pumpa först. 🙂
 Tror den tillsamman med SOS brädan kan va riktigt kul i lite vågor! rippern va ju riktigt skön till det när man vant sig nån timme.du får testa den nåndag sen. 
- 
får väl göra DÄ, va e SOS för någe? fan sicken materialare du blivit! 
- 
Hahaha.. jag vet! fan läskigt å köpa ny kite å en beggad bräda samma vår alltså! 🙂 SOS brädan e en vanlig liten 128*41 bräda som visade sig va riktigt skön i chop och iaf småvågor (borde den iofs va då den e designad på hawaii). tänkte du va seriös och åka långt österut i helgen? annars finns det ju ställen som ligger nära och bygger rätt bra på SW. eller täcker förbudet in det nu? 
- 
hamnen funkar ju men e sugen på lite större vågor! och sydkusten kan leverera! 
- 
jacko wrote:hamnen funkar ju men e sugen på lite större vågor! och sydkusten kan leverera!kan du förklara för mig hur fan du ska kunna ta dig någonstans med bil under en lundakarneval? Märks att ni små pågar inte varit me förr.. man e ju konstant icke-körduglig.. 
- 
vissa kör bil bättre under alkoholpåverkan 😉 näe men va fan, man borde kunna vara körduglig mellan 14-18 om man verkligen försöker! och det man missat o dricka under dessa timmar får man ju ta igen under kvällen…. 
- 
skeptisk till om det är roligare å supa i lund än å testa en ny kite… 🙂 man behöver vind för att surfa men dricka sprit kan man ju göra alla dagar. 
- 
typiskt er… jag går in i dimman vid 10 snåret fredag morgon och vaknar upp någon gång på måndag 
Logga in för att svara.