Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sugen på vågor på sydkusten i helgen?

• Sugen på vågor på sydkusten i helgen?

Publicerad av jacko på 17 maj, 2006 vid 12:10

jaaa även fast jag lovat bort mig till dimman i lund så e jag grymt sugen på å rasta surfbrädan på sydkusten om det blir någe fett swell någestans.

var e det bäst på sydvästen typ 10ms som det utlovas på lör?? hur stort?

fifi svarade 19 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • pjoter

Medlem
    17 maj, 2006 vid 14:05

hoppas min kite hinner komma. hoppas hoppas hoppas!!!

• jacko

Medlem
    17 maj, 2006 vid 14:18

va har du nåe nytt på g?

• pjoter

Medlem
    17 maj, 2006 vid 14:28

den kiten jag beställt kom till sverige idag och ska nu bara leta sig ner till skåne.
    Flysurfer pulse 10. Om man får tro annat folk så kommer den nog vara ganska lik rippern i körsätt. Slipper dock att pumpa först. 🙂
    Tror den tillsamman med SOS brädan kan va riktigt kul i lite vågor! rippern va ju riktigt skön till det när man vant sig nån timme.

du får testa den nåndag sen.

• jacko

Medlem
    17 maj, 2006 vid 14:30

får väl göra DÄ, va e SOS för någe?

fan sicken materialare du blivit!

• pjoter

Medlem
    17 maj, 2006 vid 14:39

Hahaha.. jag vet! fan läskigt å köpa ny kite å en beggad bräda samma vår alltså! 🙂

SOS brädan e en vanlig liten 128*41 bräda som visade sig va riktigt skön i chop och iaf småvågor (borde den iofs va då den e designad på hawaii).

tänkte du va seriös och åka långt österut i helgen? annars finns det ju ställen som ligger nära och bygger rätt bra på SW. eller täcker förbudet in det nu?

• jacko

Medlem
    17 maj, 2006 vid 14:41

hamnen funkar ju men e sugen på lite större vågor! och sydkusten kan leverera!

• pjoter

Medlem
    17 maj, 2006 vid 15:10

tänkte inte på hamnen… 🙂

• annas

Medlem
    17 maj, 2006 vid 15:25
    jacko wrote:
    hamnen funkar ju men e sugen på lite större vågor! och sydkusten kan leverera!

kan du förklara för mig hur fan du ska kunna ta dig någonstans med bil under en lundakarneval? Märks att ni små pågar inte varit me förr.. man e ju konstant icke-körduglig..

• jacko

Medlem
    17 maj, 2006 vid 15:31

vissa kör bil bättre under alkoholpåverkan 😉

näe men va fan, man borde kunna vara körduglig mellan 14-18 om man verkligen försöker! och det man missat o dricka under dessa timmar får man ju ta igen under kvällen….

• annas

Medlem
    17 maj, 2006 vid 15:53

haha, ses i vimlet

• pjoter

Medlem
    17 maj, 2006 vid 15:58

skeptisk till om det är roligare å supa i lund än å testa en ny kite… 🙂

man behöver vind för att surfa men dricka sprit kan man ju göra alla dagar.

• gogga

Medlem
    17 maj, 2006 vid 16:54

typiskt er… jag går in i dimman vid 10 snåret fredag morgon och vaknar upp någon gång på måndag

• fifi

Medlem
    17 maj, 2006 vid 20:44

gött hedapågen, jag e med dig o anna!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications