Senaste nytt Forums Vågsurfing Sugen på vågsurf – vad ska jag hyra?

• Sugen på vågsurf – vad ska jag hyra?

Publicerad av skarabe på 25 augusti, 2007 vid 19:31

Halloj
    Ska till Klitmøller i september för en veckas windsurf. Om möjlighet ges skulle jag vilja testa vågsurfing när jag ändå är där. Detta är dock ett nytt territorium för mig och jag skulle behöva lite tips och idéer om hur detta skulle kunna bli till något bra. Jag behöver hyra grejor, så fråga 1 är vad som är mest lämpligt att hyra för typ av bräda och om ni har några idéer om var jag kan göra detta samt vad jag kan förvänta mig för prisläge!

Därefter hade det varit trevligt med lite tips för att göra startsträckan på vattnet så kort som möjligt!

Tack för hjälpen!

cliffb svarade 18 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • cliffb

Medlem
    27 augusti, 2007 vid 14:16

Om det inte är för stort skulle jag tagit en långboard , lätt att få upp fart och ställa sig upp, bic brädorna är hållbara så du inte får betala lagning för alla dings du får om det är stenigt. Se till att hålla dig en bit ifrån folksamlingar då en långboard kan göra en del locals irriterade om den kommer farande utan herre.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications