Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Superläsning för speedfreaks!

• Knatte

Gäst
    11 augusti, 2003 vid 12:49

Han gjorde väl 38.5 knop som mest… smirk.gif
    Efter det har det varit tyst om honom.

• markram

Medlem
    11 augusti, 2003 vid 13:39

Nåja I dessa GPS-tider borde man kunna köra en enkel tävling där man tävlar om högsta noterade momentana speed.
    Det borde främja publikvänliga manövrer typ, kastfall faceplant och andra ”spontana” improvisationer.
    den som studsar flest gånger på vattenytan(utan bräda) kan ju få ett pris för bästa macka.
    Om man körde detta i Björlanda en riktigt blåsig dag så vore det lätt att fota ståendes på botten med;)

• Knatte

Gäst
    11 augusti, 2003 vid 14:11

Visst måste det vara perfekt att testa farter med GPS:en inne i viken i Björlanda, vid kuling.. Sedan kan det säkert bli andra kul spänningsmoment.. smile.gif

Det kanske finns någon som har DV-kamera, så man kan kolla på sig själv?

Tyvärr så har jag surf förbud av läkarna minst en månad till, då jag har gjort en hud operation på ryggen i sommar.

Men ifall det blåser ordentligt i september, så bör jag vara med och enormt surfsugen oxå’grin.gif

• ola_p

Medlem
    11 augusti, 2003 vid 17:40

Om det dyker upp en ordentelig NO kulings så småningom så kan man dra inne i ljungskileviken… Om det sker när det är skola kan jag ju låna dv-kamera (22x zoom) å stativ å grejor…

• Knatte

Gäst
    11 augusti, 2003 vid 17:50

Får vi ihop ett ”speed gäng” och jag inte kan surfa, så kan jag väl försöka vara kameraman istället… grin.gif

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications