• anonym-anvandare

Medlem
    22 september, 2001 vid 14:09

Har sett sånna i USA. Jag skulle hemskt gärna ha en också. Det finns vattentäta plast påsar/ fickor för videokameror, så det borde väl finnas nåt för walkmans. Fast vattentäta hörlurar tror jag nog inte på.

Det skulle vara njutning definierad att kunna lyssna på musik medan man surfar.
    Jag vet vad jag skulle ha på, Lifehouse, U2, Metallica, Pearl Jam, RHCP, Coldplay, Escobar, Depeche, var på konsert i Globen igår förresten- fullständigt lysande!

Det måste gå att hitta nåt, jag ska leta lite.

HAnna

• watertouch

Medlem
    22 september, 2001 vid 14:11

Sony Walkman Sport, den gula som fanns på 80-talet. Finns säkert inte kvar att köpa längre dock.
    Jag hade en sån som jag testade i duschen. Det funkade alldeles utmärkt tills jag tappade den i golvet..

/O.

• anonym-anvandare

Medlem
    22 september, 2001 vid 14:36

Hmmm… jag ska hem till mina föräldrar och vända upp och ner på garderoben i pojkrummet.

• anonym-anvandare

Medlem
    22 september, 2001 vid 15:05

det är ganska svårt att lyssna på nåt annat när man surfar. brukar få in en massa vatten i öronen när jag är ute, och då hör jag dåligt, blir betydligt mycket svårare, vet inte varför, men det är konstigt, tappar liksom känslan

• wisco

Medlem
    23 september, 2001 vid 08:57

så globen va bra? ska se dom idag i köpenhamn.

• anonym-anvandare

Medlem
    23 september, 2001 vid 09:43

Depeche har lämnat lite av 80-talet bakom sig och kör nu mest bara härlig rock med känsla, mycket känsla. Otrolig närvaro i både musik och på scen. Jag ville inte att det skulle ta slut. Bäst var Home.

Jag hade i och för sig inte så höga förhoppningar… det kanske var det.

Hoppas det blir en upplevelse.
    Hanna

• anonym-anvandare

Medlem
    24 september, 2001 vid 07:40

Jag har en Sony FM Walkman Sport köpt 80-tal , använder den bara ibland i värma vindar upp till 9 m/sec. Fungera bra.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications