Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › SURF
- 
		SURFPublicerad av jonaish på 20 oktober, 2005 vid 07:04Var surfar skåningarna i helgen ??? 
 lr ska någon surfa i skåne ?? lör – söndag
        fng svarade 20 år sedan 9 Medlemmar · 17 Svar fng svarade 20 år sedan 9 Medlemmar · 17 Svar
- 
			17 Svar
- 
Klart… det är ju LBWS Klubbmästerskap ”FulltÖs -05” nu på lördag i Lomma… där lär jag vara med mitt ”Spett da Cobra”… Se till att snabbt bli medlemmar och kom bort och race:a lite vettja… kolla mer på http://www.lbws.com /Klang 
- 
nu är det ju bara det att prognosen suger. man ska ha rätt mycket tur om det ska bli nåt i bukten på de för skåne sagda 5-9. 
- 
Klang, vad är det för konstig tävling – runda 1 boj?? 
 Fö kan jag säga att jag tänker ta mig en tur i helgen, förmodligen klagshamn eller näset står på programmet. Efter super prognos i början av veckan (som vanligt) så dippade prognosen igår för att idag visa på hyggliga vindar i alla fall på lördag… dock ska det regna och sånt suger ju alltid… 
- 
ja, nu har ju smhi ändrat sig igen till sv 10-14 på lördag, tjohoo! bara dom inte tar tillbaks det denna gången också… 
- 
Ska ju blåsa S-V på Lördag. Enligt Foreca ska det bralla på hyfs så Habo borde väl funka tycker man.. 
- 
JEFLAR kollade forcea precis. det blir bättre oc bättre! nån som har förslag på vad man ska betala för hyra av våtdräkt?  
- 
tobhed, jo, runda en boj låter lite lamt, kan hålla med om det. Men vi tänkte att ju mindre komplexitet i tävlingsformen dessto fler deltagare. Skulle vara kul om alla, även de som inte känner sig som ”Dunken”, vill ställa upp så det blir lite ”folkfest” över det hela. Även om vi surfare kanske inte hamnar under kategorin normala männiksor 😉 Vi får se vilka som dyker upp på lördag, så kommer vi anpassa antalet bojar efter det… Hoppas ni får kul även om ni inte dyker upp i Lomma på lördag 🙂 /Klang 
- 
om det blåser mer söderut så drar jag till klagan, och om jag kör hemma i bukten så känns det inte som om man vill hålla på å mecka med rorsmansmöten å sånt. då maxar jag hellre min tid på vattnet md utgångspunkt från habo. 
- 
Svar till: 
 Klart… det är ju LBWS Klubbmästerskap ”FulltÖs -05” nu på lördag i Lomma… där lär jag vara med mitt ”Spett da Cobra”… Se till att snabbt bli medlemmar och kom bort och race:a lite vettja… kolla mer på http://www.lbws.com /Klang [/ QUOTE ] vad händer mer där då ifall man ska glo lite där  
- 
Svar till: 
 Allt! [/ QUOTE ] jasså så det blir också street racing med surf bussar heheheeee  nä men är det någon som kan ge ett svar på vad som kommer hända där i helgen ???? nä men är det någon som kan ge ett svar på vad som kommer hända där i helgen ????
Logga in för att svara.