Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › surf i Alanya Turkiet?
-
surf i Alanya Turkiet?
Publicerad av stoffe1980 på 8 augusti, 2008 vid 19:11Tjena ska åka till Alanya om två veckor, är det någon som har kitat där, är det bra, finns några grymma spots?
debkausf svarade 17 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar -
3 Svar
-
Har varit där en gång – min första och min sista. Det var 40°C på dagarna, 30°C på nätterna och helt vindstilla i två veckor. Varenda dag vaknade jag av bönevrål kl 05 och det var ju exotiskt. Turkarna var så jävla jobbiga mot tjejer att vi svenska lugna gossar var hårdvaluta hos damorna. Turkkäket fick min mage att dansa mazurka. Boka av, boka om. Om det går alltså, annars är det bara att dricka jävligt mycket sprit och gilla läget.
-
Jag vågade inte skriva detsamma men nu när det är skrivet så får jag hålla med 🙂 Synd om du inte kan boka om… hehe
-
@sourra 488520 wrote:
Har varit där en gång – min första och min sista. Det var 40°C på dagarna, 30°C på nätterna och helt vindstilla i två veckor. Varenda dag vaknade jag av bönevrål kl 05 och det var ju exotiskt. Turkarna var så jävla jobbiga mot tjejer att vi svenska lugna gossar var hårdvaluta hos damorna. Turkkäket fick min mage att dansa mazurka. Boka av, boka om. Om det går alltså, annars är det bara att dricka jävligt mycket sprit och gilla läget.
imfgt! fast ja va där 3 ggr!
Logga in för att svara.