Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing surf i Alanya Turkiet?

• sourra

Medlem
    9 augusti, 2008 vid 01:14

Har varit där en gång – min första och min sista. Det var 40°C på dagarna, 30°C på nätterna och helt vindstilla i två veckor. Varenda dag vaknade jag av bönevrål kl 05 och det var ju exotiskt. Turkarna var så jävla jobbiga mot tjejer att vi svenska lugna gossar var hårdvaluta hos damorna. Turkkäket fick min mage att dansa mazurka. Boka av, boka om. Om det går alltså, annars är det bara att dricka jävligt mycket sprit och gilla läget.

• nundy

Medlem
    9 augusti, 2008 vid 01:25

Jag vågade inte skriva detsamma men nu när det är skrivet så får jag hålla med 🙂 Synd om du inte kan boka om… hehe

• debkausf

Medlem
    9 augusti, 2008 vid 08:13

@sourra 488520 wrote:

Har varit där en gång – min första och min sista. Det var 40°C på dagarna, 30°C på nätterna och helt vindstilla i två veckor. Varenda dag vaknade jag av bönevrål kl 05 och det var ju exotiskt. Turkarna var så jävla jobbiga mot tjejer att vi svenska lugna gossar var hårdvaluta hos damorna. Turkkäket fick min mage att dansa mazurka. Boka av, boka om. Om det går alltså, annars är det bara att dricka jävligt mycket sprit och gilla läget.

imfgt! fast ja va där 3 ggr!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing surf i Alanya Turkiet?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.