Senaste nytt Forums Vågsurfing Surf i Dk!

• yann

Medlem
    23 maj, 2005 vid 11:43

Har bara varit där en gång men fick supercleana vågor i Vorupör till höger om piren. Kolla upp prognosen på http://www.windguru.cz innan bara. Där kan du även se våghöjd (välj klitmöller, Vorupör finns inte i listan). Lycka till!

• svinet

Medlem
    24 maj, 2005 vid 05:39

Jag har varit där flera gånger! Där är kanon. Men det beror lite på vindriktning. Bra spots i närheten är Norra vorupör, bunkers, klitmöller, fiskfabriken, agger
    Good luck

• dodo

Medlem
    24 maj, 2005 vid 09:42

vilken vindstyrka är bäst och riktning??? vill ju inte att det ska bli för busy…. funderar på att åka dit i sommar/sen sommar kan det funka då? nån som ska dit kanske?

• svinet

Medlem
    24 maj, 2005 vid 16:22

Tja, jag är dålig på vad som funkar där borta. Men kolla här.
    http://home3.inet.tele.dk/jettec/arnec.htm

Jag åker dit ganska ofta. Utgår från gbg. Säg till när ni drar jag hakar gärna på. Jag brukar både kajta och vågsurfa. Men är det goa vågor så är det ju surfing som gäller.
    Var där för 3 veckor sedan. Kanonbra vågor.
    /Martin

• dodo

Medlem
    25 maj, 2005 vid 12:55

åhh.. tack så mkt för hemsidan.

ska resa bort i två veckor nu. massa soft surf och kanske lite värme med.=)
    men när jag kommer tillbaka o om det finns pengar kvar åker jag nog över till dk så fort jag får tid
    bor oxå i gbg… passande..=)

• svinet

Medlem
    25 maj, 2005 vid 21:24

Låter skitbra! Man kan juh bo billigt där antingen i tält eller på vandrahem!
    Har en stor jeep där man får plats 4 + utr.
    Skulle vara ball och dra dit i sommar. Har bara varit där höst, vinter och vår smile.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications