Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surf i Österg. Tisdag?
-
Surf i Österg. Tisdag?
Publicerad av coffer på 23 maj, 2005 vid 14:34Nån från lkpg som ska till Motala?
Kankse blir så att man testar Cow-Bay spoten på nässjan imorn om nån har lust att haka på!stebe svarade 19 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Så du tror att det kommer att blåsa imorgon alltså!?!
Jag ska prata med herren i huset, så får vi se. Men med tanke på hur mkt jag har i skolan så är det inte så aktuellt…
Men man vet aldrig…
-
Även som jag jobbar så gott som på Cow-bay (nåja
) så måste jag tyvärr avböja, svärmor fyller 50 ímorgon….
-
Sa inte du att ni skulle fira henne på fredag?!?
Man kan inte komma med samma ursäkt två olika dagar!!!
-
Jag kan nog vara på om det verkar vara en bra spot och det går att hitta dit.
-
Jag är på.. som nybliven medlem av Sveriges hetaste surfklubb är jag lite sugen på Varat men jag är inte oäven för andra förslag. Går jag upp vid halv sju kan jag vara i Motala vid 11
-
Secret-reliable-weather-forecast lovar förresten solskens surf i vind mellan 7-8m/s, så jag tycker att de som har vindklausul inskrivet i sin utbildningsplan skall ta och utnyttja denna..
Jag vill också låta medela att tokoptimistiska foreca i vanlig ordning är tokoptimistiska..
-
Svar till:
Sa inte du att ni skulle fira henne på fredag?!?
Man kan inte komma med samma ursäkt två olika dagar!!!
[/ QUOTE ]
Hon fyller idag => mat och tjaffs med de näsmast sörjande…
…öppet hus på fredag för alla andra.
-
Kan meddela att Stebe är redan på plats i Varamon. Han steg upp och åkte klockan 06.00 från Arvika. Riiiispect
-
Svar till:
Han steg upp och åkte klockan 06.00 från Arvika.
[/ QUOTE ]
Sinnes!!!
-
Jag hade visserligen andra ärenden till linköping också, men o andra sidan kan jag faan vara så surf-kåt ibland
Sen när man åker från ett vinstilla varamon möts man av ett blåsigt Linköping,… mycket märkligt det där
Logga in för att svara.