Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › SURF iMORGON ELLER!!!!?
-
SURF iMORGON ELLER!!!!?
Publicerad av JOHN_J_RAMBO på 11 november, 2003 vid 18:12Någon/några snubbs som skall ut o surfa imorgon eller!?
Vart hän isåfall?DMi visar ju lite go sydlig vind 8-11m/s
ola_p svarade 21 år, 12 månader sedan 4 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst11 november, 2003 vid 18:21hrm..

yaya..får väll c vart man hamlar, e la inte för många som tänker ge sig ut imorgon antar jag!?!?!!?
men du Nicke.S! vilken tid sticker du ut då??
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst11 november, 2003 vid 18:29okay..
Får väll c vart man hamlar, skall till tandläkaren Kl 8.10 o sedan till optikern 11.30..kan det bli så illa att jag gör dig sällskap tro!?

Funderar lite på Beerlanda eller Öckerö,Får c.. harkelharkel,vi kanske syns där.(Fiskebäck)
-
de va värst får du får c hela tiden då. aja. Be fiskebecker or be square.
-
haha Rambo…du lyckades nästan dölja din ngt mindre positiva inställning till fiskebäck

vi hörs!
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst11 november, 2003 vid 18:51haha!! knaprandes på min morot som jag är nu kan jag säga att oavsett om jag skulle hamna i Fiskebäck imorgon tycker jag inte om det mera..höhö

Men som sagt..jag får c vart det blir av hän.
A det var väldans Nicke, tänkte inte på det själv´, bra att andra i världen sköter dem världsliga problemen. -
JOHN_J_RAMBO
Gäst12 november, 2003 vid 14:37fan va det söööög idag!

inte äns plana gjorde jag..halv en gång..sedan försvann vinden helt o hållet..värdelöst!
hoppas det blir bättre tills helgen. -
körde du i björlanda eller? fick nåra få planingar i fiskebäck. men de va dålit.
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst12 november, 2003 vid 15:23åkte till ”intaget” på öarna..
fick vara med om en till helikopeter,som öva räddnigs trix på folk i vattnet..värkar som det inne me dt just nu!?höhö
ny flygan typ..höhö…höhö..värsta helikoptern!
Asså du säger att du fick NÅRA planingar
jag fick fan inte en enda skön fartstrecka som man kan kalla planing

”det e alltid lika kul o höra att det går bra för andra” -
tror det e till viss del tackvare brädan, jag väger 65 och står i stropparna på lilla compstylen utan planing…
Logga in för att svara.