Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surf imorgon, torsdag
- 
		Surf imorgon, torsdagPublicerad av wakenils på 12 mars, 2008 vid 18:38Nån som ska ut, tänkte om man skulle ta sig ner från götet mot varberg efter lunch nångång om vinden räcker till. Man får ju passa på innan dom spärrar av stranden… borde iofs inte vara så många badande imorgon med 100% moln och en del nederbörd Nå? neven svarade 17 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
- 
			8 Svar
- 
WakeNils;451398 wrote:Nån som ska ut, tänkte om man skulle ta sig ner från götet mot varberg efter lunch nångång om vinden räcker till.Man får ju passa på innan dom spärrar av stranden… borde iofs inte vara så många badande imorgon med 100% moln och en del nederbörd Nå? Bankmöte vid tre som pajar annars hade jag kunnat vara på 🙁 
- 
Blåser det kommer jag! Kolla här också grabbar: http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?t=56413&highlight=kitef%F6rening 
- 
torsdag är idag om inte jag sovit väldigt länge?? prognosen ser dock väldigt vek ut 
- 
Blir nog lite plask i a-bay imorgon om vinden kommer..ingen annan som ska dit från Göteborg? 
- 
om det är vind är jag på från gbg (idag, torsdag) 
 073 621 09 36, jag kan sticka efter 12 men då får det blåsa
- 
blåser 8 i falkenberg nu, bara 5 i varberg så vinden kanske e på gång 
- 
Ja, så är det ju… Har nog spolat fram en dag för att få veckan att gå snabbare… 
Logga in för att svara.