Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › surf imorrn?
-
surf imorrn?
Publicerad av pjoter på 10 januari, 2006 vid 18:00Jepp, tenta imorrn förmiddag å e lite sugen på att släppa ut alla aggressioner med lite surf efteråt. nån som törs följa med ut i kylan? sista dagen med vind på ett tag.
isen i lomma borde väl nästan släppa efter 1 dygns plusgrader å vind.
pjoter svarade 19 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
pjoter wrote:Jepp, tenta imorrn förmiddag å e lite sugen på att släppa ut alla aggressioner med lite surf efteråt. nån som törs följa med ut i kylan? sista dagen med vind på ett tag.
isen i lomma borde väl nästan släppa efter 1 dygns plusgrader å vind.
du får ringe , er sugen , men vi får hoppas det blir varmere! -
kom igen nu anna, trodde du va en tuffing.
åker hemåt från lund nu å tar vägen förbi habo för att kolla. blåser ju bra iaf å över 2+ e de. se om de e fullt med is.
norrman, ringer sen när jag sett hur de ser ut.
-
Fota gärna när du har håret fullt med istappar sen, kan nog se rätt grymt ut !
pjoter wrote:kom igen nu anna, trodde du va en tuffing.åker hemåt från lund nu å tar vägen förbi habo för att kolla. blåser ju bra iaf å över 2+ e de. se om de e fullt med is.
norrman, ringer sen när jag sett hur de ser ut.
-
får nog känna mig besegrad av vädrets makter.. is dom första 30m sen lågt vatten så de va sandbankar ytterligare några hundra meter. å inte blev det bättre av att man ringer till lommamätaren å de e medel 9 med variation 5-15m/s. nope får ta en eftertentawhiskey istället å spela lite tony hawk.
-
du får hänga med och skejta på riktigt i stället. Antingen inomhus bå bryggan eller utomhus på nya cementparken.
-
jag hänger med o skejtar nån dag hinke. . har juu för fan bräda o allt. . men kan inte åka..
-
AnnaS wrote:e de öppet där nu, i västra hamnen cementgrejen?
yees sjukt fett e det -
Det är fett öppet. Hur coolt som helst. Förutom att där är is och snö. Blir litta halt. Kolla in http://www.stapelbaddsparken.se
Bygget har kostat 15 miljoner och det är 82 ton betong. Coooooolt är det.
-
gött, e de några grymma som åker där? Skulle va kul att fota lite
-
AnnaS wrote:gött, e de några grymma som åker där? Skulle va kul att fota lite
va fan e de för fråga??? henke har ju sagt att han åker där! de där va jäkligt oartigt å onödigt! kommer han ju gråta i flera dagar!!
-
Det är nog inte så många grymma nu, men när värmen kommer så kommer nog skateslöddret hitta ut ur bryggeriet.
PS. Henke är grym DS. O jag kan karate fast det visste ni säkert redan.
-
pjoter wrote:va fan e de för fråga??? henke har ju sagt att han åker där! de där va jäkligt oartigt å onödigt! kommer han ju gråta i flera dagar!!
Vadååå? Han skrev inte att han åkte där, bara att det var coolt. Klart, Henke e ju min stora idol
Logga in för att svara.