Senaste nytt › Forums › Surf kommande helg!
-
Surf kommande helg!
Publicerad av anonym-anvandare på 1 december, 2003 vid 12:25Prognoserna på Windguru ser klockrena ut för nästa helg, i alla fall för Stockholm. Röda siffror och 3 stjärnor!
Nordliga och västliga vindar.Irie Man
anonym-anvandare svarade 21 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst1 december, 2003 vid 12:41Hörde på Tv:n igår att det skulle komma Väst-Nordväst vindar..
Borde ju komma någon dag tycker man.
HOPPAS!!!!!! -
Fan, då ska man inte ligga å sova hela nästa söndag då!
Var körde ni igår rambo? björlanda?
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst1 december, 2003 vid 14:02nono..Beerlanda på SYD-SYDOST?
Vi var på öarna(intaget, du missade klart en bra dag!Men skall du haka på i helgen om det blåser??
-
Jag hänger med Rambo…. skicka ett sms om ni drar 0708 519838
-Seb
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst1 december, 2003 vid 14:34i will, for sure.
-
FAN…
Är på till helgen, har aldrig varit ute på öarna så lite vägbeskrivning vore bra.
Sms om du sticker ut, 0736578276Läste era inlägg på måndag morgon när man är så där små sur för att man måste gå upp och jobba, och så skriver ni att ni har haft en kanondag och vad har jag gjort… jo legat hemma å sovit till ingen nytta, förbannad blir man! Dan blir förstörd och det enda man kan förmå sig till är att leta efter en positiv vindprognos, så nästa gång det blåser SKA jag va ute! …och så fick jag ett samtal från kusinen som medelar att han ska till el Yaquie (eller hur det stavas) och jag kan inte åka me… buhää!!
-
och blåser det i veckan så blir det nog till att rucka lite på jobb shemat!
Nu ska ja gå å ta en kopp tröstchoklad
-
Helt klart!
Nu jävlar ska jag pröva min nya 4,1 med mast även om det så är minus grader.
När det blåser blir det kallt! -
Va, har du kört seglet utan mast

Och nej, nej när det blåser blir det roligt.
Jep, säsongen är inte slut en, inte förens det mörknar på nyårsafton är det slut!
-
Nej men det var så att jag skaffade helt ny 4,1 rigg med 370 RDM och har inte fått pröva den en enda gång och det käns ju lite surt.
Men nu kommer vinden
Logga in för att svara.