Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › surf måndag, och/eller tisdag?
- 
		surf måndag, och/eller tisdag?Publicerad av sidpiraya på 22 februari, 2004 vid 18:01Nån som hänger på? /Michael sidpiraya svarade 21 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 24 Svar
- 
			24 Svar
- 
Vet att Henke Skejtare vill ut i morgon han skulle höra med Stellan så hör med dom. 
- 
Skicka ett mess på 0702196248 eller ett mail till eddie.sigvardsson@pnb.se 
 Jag är sugen att haka på…. men….
- 
Fan va gött att så många är sugna så här års 🙂 I morn NNV så vi får se om habo funkar annars ribban kanske?? 
 ska dock sägas att det är kalla N vindar 🙁Tisdag varma och sköna SV vindar HABO HABO 🙂 Vad säger ni andra? /Michael 
- 
Ribban är klockren vid nordlig. Fan att man skall jobba och ingen våtdräkt i heller! Inte det minsta avis på er!     
- 
Hmmm 
 Jävla jobb som skall ta upp alldeles för mycket av ens fritid

- 
Upvärmning i dag på ribban vid 13 -14 tiden, 8-10 m/s NNV 
 Rock N Roll i morgon i Habo 10-15 m/s SVHur låter det? 
- 
Jag och Henke är bredvid kallis kl 13.15… Tjocka tröja idag igen!!! När fan kommer värmen???? 
- 
Var ute en sväng precis, helt sjukt kall nord vind, jag skiter i nog i det i dag, och sparar karfterna och värmen tills i morn. /Michael 
- 
Såja – det blev 2 timmars surf i kall nordan. Men det var faktiskt helt ok. Ribban har potensial! 
Logga in för att svara.