Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surf på Edsviken?
-
Surf på Edsviken?
Publicerad av Nybörjarsurf på 2 april, 2006 vid 17:26Någon som vet hur det är att surfa på Edsviken?
Eventuellt flytta i ansklutning till Edsviken.
Martin
Oregistrerad svarade 19 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Finns ett par Edsviken i landet… Mera specifikt kanske?
Menar du möjligtvis Edsviken i Sollentuna/Sätra kan jag väl bara säga att byigt, men surfbart. Kolla om du kan flytta till Torö istället 😉 -
Om du menar Edsviken i Sollentuna/Danderyd så har jag varit där ett par gånger. Edsviken är egentligen inte att rekommendera eftersom det är byigt+litet. Dock ett alternativ om man inte har tid att åka till ett bättre ställe.
Philip
-
Oregistrerad
Gäst9 april, 2006 vid 13:59philipcarlberg wrote:Om du menar Edsviken i Sollentuna/Danderyd så har jag varit där ett par gånger. Edsviken är egentligen inte att rekommendera eftersom det är byigt+litet. Dock ett alternativ om man inte har tid att åka till ett bättre ställe.Philip
Jäpp…..misstänkte att det skulle vara byigt där. Tack för info.
Martin
-
Oregistrerad
Gäst9 april, 2006 vid 13:59Calle_B wrote:Finns ett par Edsviken i landet… Mera specifikt kanske?
Menar du möjligtvis Edsviken i Sollentuna/Sätra kan jag väl bara säga att byigt, men surfbart. Kolla om du kan flytta till Torö istället 😉Det är nog bara ett alternativ om man inte orkar ge sig iväg längre. Borde vara byigt där.
Martin
-
-
Oregistrerad
Gäst3 maj, 2006 vid 19:23philippos wrote:http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?t=30525&highlight=edsvikenTack för länkarna. Kul att höra att det trotsallt kan gå och surfa lite på nordväst i alla fall.
Martin
Logga in för att svara.