-
Surf på onsdag från gbg?
Tjena,
Windguru visar äntligen att det ska blåsa! Nån som har en plats över i en bil från gbg ner mot Varberg eller nån annan lämplig spot? Verkar vara mest tryck på förmiddan…Mvh
Nils, 073 621 09 36
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surf på onsdag från gbg?
Tjena,
Windguru visar äntligen att det ska blåsa! Nån som har en plats över i en bil från gbg ner mot Varberg eller nån annan lämplig spot? Verkar vara mest tryck på förmiddan…
Mvh
Nils, 073 621 09 36
@WakeNils 389616 wrote:
Tjena,
Windguru visar äntligen att det ska blåsa! Nån som har en plats över i en bil från gbg ner mot Varberg eller nån annan lämplig spot? Verkar vara mest tryck på förmiddan…Mvh
Nils, 073 621 09 36
Du litar väl inte på den svekfulla skökan Windgudrun? För övrigt är jag med på kvällssurf närhelst det blåser men förmiddagarna är förkylda pga jobb.
Jag litar alltid på den prognosen som visar mest vind!
Har du inte på flex zone på våtdräkten? Det är den man flexar arbetstid med så man kan kita på förmiddagarna…
@WakeNils 389659 wrote:
Jag litar alltid på den prognosen som visar mest vind!
Har du inte på flex zone på våtdräkten? Det är den man flexar arbetstid med så man kan kita på förmiddagarna…
Jovars, men har man -2h i sin flexbank så är det svårt att flexa. Speciellt när jobbet ligger 160 km från surfet.
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surf på onsdag från gbg?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.