Senaste nytt Forums Vågsurfing Surfa i ecuador

• Surfa i ecuador

Publicerad av surf-in-ecuador på 23 oktober, 2010 vid 00:48

TJENARE!

Vill bara tipsa om en dunder surf resa! Ecuador har de basta vagorna, varmt vatten o ingen crowd! Du kan surfa ensam med polare utan tjafs, finns bade point breaks, reef breaks o beach breaks.
    Kolla in http://www.surfinecuador.com de har surf guide som pratar flytande engelska, har schyssta bilar, dunder bra boende mitt pa stranden framfor vagorna o maten ar superb. Billigt oxa!

Jag heter Sofie o flyttade till Ecuador 2005 for surfet! Jag hjalper garna till om det ar nan som planerar en surf trip ner till Ecuador.

Later dudes!

surf-in-ecuador svarade 15 år sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • above_the_law

Medlem
    25 oktober, 2010 vid 15:03

Låter helt klart intressant inför nästa surfresa! Consistancy?

• surf-in-ecuador

Medlem
    26 oktober, 2010 vid 00:29

Ecuador tar emot swells fran bade norr o soder vilket gor att consistancy ar hog. Absolut basta manaderna ar dock dec-april, da ar klimatet vid stranden toppklass o vindkonditionerna dom basta.

Jag rader dock att boka en surf guide da det ar lite svart att hitta till surf spotsen o knepigt att hyra bil. Med en surf guide sa far man se hela kusten och guiden lagger upp allt efter din niva av surf o man slipper halla koll pa vilke spot som ar bast pa vilket tidvatten osv. Bara luta sig tillbaka o sen njuta vagor i varmt vatten o utan crowds!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications