-
Surfa i göteborg i morgon?
Tänkt surfa i morgon i gbg. Finns det nått ställe där det finns fler surfare?
Skulle vilja lära mig, är nybörjare. (planar JA fötter i stroppar NEJ).
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surfa i göteborg i morgon?
Tänkt surfa i morgon i gbg. Finns det nått ställe där det finns fler surfare?
Skulle vilja lära mig, är nybörjare. (planar JA fötter i stroppar NEJ).
björlanda på hisingen, ca 20 minuter i bil. Där är det alltid surfare ut (oftast fler än 10)… gott om plats, platt vatten.
Kör över älvsborgsbron, kör mot RAKT fram förbi Volvo och ett vägarbete sedan står det Björlanda till vänster. Sväng och efter ett tag kommer du till en rondel, ta höger och kör förbi pizzahuset och ta vänster och kör mot småbåtshamnen (Björlanda kile). Kör längst ut, och lassa av grejerna. Parkera sedan på anvisade platser. Om du hamnar i Torslanda samhället kör bara igenom du hamnar så småningom i rondellen beskriven ovan. Man kan även ta vänster direkt efter rondellen och leta sig ut mot stora uddeviken så slipper man två slag för att komma ut…..
mvh adde
nordväst fiskebäck bättre än maui sydväst askim minst lika bra.
jag får intrycket att fiskebäckssurfarna är rätt fanatiska.. så fort nån frågar var man ska surfa vid en viss riktning, så är det någon som svarar fiskebäck.. =)
Logga in för att svara.
Hantera pushnotiser
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surfa i göteborg i morgon?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.