-
Surfa i köpingsvik v 34 eller 35?
Jag drar till Öland v 34 och 35 och undrar om det är fler som är där och tänker kita i köpingsvik eller i närheten. Vore kul med sällskap :laugh:
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surfa i köpingsvik v 34 eller 35?
Jag drar till Öland v 34 och 35 och undrar om det är fler som är där och tänker kita i köpingsvik eller i närheten. Vore kul med sällskap :laugh:
Kul, var brukar du köra nånstans? Kan vi byta nummer så vi kan synka? Mitt nummer är 0706-935451. / Daniel
Det blir mest Haga/Sandbergen, men blåser det på andra ställen så kör jag där. Mitt nummer är 070-5740342.
Perfekt, jag kommer surfa i köpingsvik då jag har min fru och 1-åriga dotter med till Öland. Om du har lust att komma dit och surfa bjuder vi på en kaffe på stranden 🙂
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surfa i köpingsvik v 34 eller 35?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.