Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surfers går i spetsen…

• patrikol

Medlem
    12 maj, 2004 vid 06:53

Härligt får vi se några coola slides då!

• ozzcarr

Medlem
    12 maj, 2004 vid 06:55

Fan va gutt! Vi hade lite planer på en sån här nere med men det är lite svårare än vi trodde. Skicka gärna lite tips&trix om hur man går till väga, och ha jävligt skoj grin.gif!

• anonym-anvandare

Medlem
    12 maj, 2004 vid 07:48

Fan vad gött… äntligen kan man bryta armar och ben på allvar (tycker det har varit lite svårt än så länge i denna sporten)

Respect till pheta grinds och slides!

// Honk (steffo har tappat bort min användare pga databasfel)

• villjam

Medlem
    12 maj, 2004 vid 09:33

Har aldrig brytit något förut, så det är fan på tiden wink.gif

• davids

Medlem
    12 maj, 2004 vid 10:06

Har brutit 2 fingrar i en bilddörr i St. Anton men det räknas inte riktigt så det får nog bli några revben istället

• patrikol

Medlem
    12 maj, 2004 vid 10:16

Har brutit benet i vertrampen nja så jävla kul var det inte! wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    12 maj, 2004 vid 11:07

Jag har fått en riktigt kraftig hjärnskakning från ett misslyckat grind-ollie-to-boardslide-trick på en välvaxad(stearinljus) slide…

Satt som en fläskläpp… smile.gif

// honk

• pet

Medlem
    12 maj, 2004 vid 12:06

Är det något som skall brytas så är det slidern. Jag tänker inte gå sönder! Brädförsäljningen kommer öka lavinartat:) Tömde ni avloppsslammet innan ni klippte rören från sommarstugan?

• fred

Medlem
    12 maj, 2004 vid 14:47

Bröt, Brytas, psykbryt det är det ända jag brykar få när vinden lägger sig just när man pumpat klart, annars mår jag bra. smirk.gif

SUPER NICE Peps mygget snyggt byggt.

• niklas82

Medlem
    12 maj, 2004 vid 14:48

HÖHÖ weakness leaving your body.. har legat i koma 3 dar.. när jag slammade min motocross på en tävling där jag var den enda som hoppade över två hopp samtidigt… DEt visade sej oxå att det inte gick så bra i finalen när man var litta trött efter 20 minuter…

Fick åka WÄÄÄMBULANS

• pepa

Medlem
    12 maj, 2004 vid 16:24

Måste poängtera att det är Putte o Co från Surfers Paradise i Varberg som har byggt den. Fet sponsor man har!!! Bygger slides o grejer. Den vi ska bygga blir det ingen spons på. Ok lite då kanske, men huvudmotivet är ännu så länge hemligt…

• rambo_johnson

Medlem
    12 maj, 2004 vid 18:13

Svar till:

Måste poängtera att det är Putte o Co från Surfers Paradise i Varberg som har byggt den. Fet sponsor man har!!! Bygger slides o grejer. Den vi ska bygga blir det ingen spons på. Ok lite då kanske, men huvudmotivet är ännu så länge hemligt…

[/ QUOTE ]

va skulle vi göra utan vår allas potte, puss på han

• jott

Medlem
    12 maj, 2004 vid 19:04

fechk va phett. Mårten sa att det var nåt i görningen i höstas.. ska han inte bogsera ner åbäket till mynningen eller håller den sig i norr?

• roland

Medlem
    12 maj, 2004 vid 22:01

jo håll det hemligt å säg till när du ska bygga du har mitt nummer

• niklas82

Medlem
    13 maj, 2004 vid 14:15

ooh jag vill prova….

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications