• surfnet.se

Publicerad av anonym-anvandare på 22 juni, 2005 vid 12:53

Svar till:

var e det bäst i dag?
    några fina vågor?

vore tacksamm om nån kan slänga i väg ett sms…

[/ QUOTE ]
    Har anmält mig till surfnet.se och slängt iväg ett par sms om olika spots i Halland. Tyvärr verkar det inte vara så många andra på Västkusten som använder sig av surfnet, varken vindsurfare eller kitare (har inte fått ett enda SMS därifrån på ca två månader…).
    Som nybörjare vill jag gärna ha sällskap när jag kitar för att säkert kunna starta och landa draken. Sen är det ju bra att veta att det är surfbart när man inte har möjlighet att kolla dmi.dk.

Är det ingen annan som ser fördelarna med surfnet? Nackdelarna är ju uppenbara, minskad arbetsinkomst pga fler surfdagar… wink.gif

Tobbe, Varberg

gugge svarade 20 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • kaiser

Medlem
    22 juni, 2005 vid 14:43

var ju gratis förra året. nu har man nått meck där man ska ladda på o så. har slutat använda det själv.

• gugge

Medlem
    22 juni, 2005 vid 18:50

Hahahaha

vilken underbar tjänst.

Ho ho hoho,

måste faktiskt skratta. inget svar på 2 månader, hahahaha

/H

• sj0gren

Medlem
    23 juni, 2005 vid 10:21

Änvänd dig av denna sidan istället den är mycket bättre. Vi bor i Kärradal och jag kan slänga ut ett inlägg här på konfen när vi ska köra nästa gång så kan du joina. (Kärradal ligger en mil norr om Varberg)

• anonym-anvandare

Medlem
    23 juni, 2005 vid 10:31

Bättre å bättre, skitsida enligt mig…. Allt är gratisfunktioner som dom använt sig av! Gå till en sida där om laggt ner en massa arbete med kodning istället…. Finns bättre än denna, lovar! Attityden på denna sida är dessutom skit!

• bohm

Medlem
    23 juni, 2005 vid 10:37

Svar till:

Bättre å bättre, skitsida enligt mig…. Allt är gratisfunktioner som dom använt sig av! Gå till en sida där om laggt ner en massa arbete med kodning istället…. Finns bättre än denna, lovar! Attityden på denna sida är dessutom skit!

[/ QUOTE ]

Joo…. att använda tex. surfnet är mycket bättre…. där får man vara ifred!

• sj0gren

Medlem
    23 juni, 2005 vid 12:39

Tycker du steffo eller surfnet är dålig?

Steffo e ju grymt skön så hoppas du inte menar den crazy.gif

• zilversurfarn

Medlem
    23 juni, 2005 vid 12:48

Hörru Sj0gren!
    Är du i Kärradal just nu? Bor i Bua själv och jag kollar just ut och ser att sjöbrisen kommit igång. 7m/s på Onsalamätaren.
    Vad sägs om en eftermiddagstur? Är Kärradal bra vid denna vindriktningen? (syd eller sydväst?)

• gugge

Medlem
    23 juni, 2005 vid 21:45

Hörrö anonym, ta dig i arslet. Det är ingenting fel med attityden här.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.