Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surfpub i göteborg!

• Surfpub i göteborg!

Publicerad av litease på 30 oktober, 2008 vid 07:51

Då var det äntligen dags!

Förra året tyckte jag att det fanns alldeles för många portföljer, slipsar och skjortor på skolan och alldeles för lite sköna människor som har fattat vad livet går ut på. pluggar nämligen på handels i göteborg. i år var det därför dags att göra något åt det! därför startade jag Handels Surfer’s Club. en förening för oss som bara vill ligga i soffan, surfa ute på vattnet eller glida runt helt enkelt. för att fira surfens intågande på handels har vi därför infört ett nytt vokabulär på skolan, Surfpub.

sista fredagen varje månad på
    Kon-Tiki

imorgon kör vi med andra ord igång med för-fest på kon-tiki från klockan fem. efter det bär det av till antingen free-radicals eller handelspuben, eller vart man nu vill. live-band, surfstämning och en kall fräsch öl utlovas! människor som inte känner sig som handelsfolk eller definitivt inte pluggar där är varmt välkomna!

/Surferlove
    Niklas
    Handels Surfer’s Club
    0761-87 66 16

litease svarade 16 år, 11 månader sedan 15 Medlemmar · 46 Svar
  • 46 Svar
  • _sofia_

Medlem
    30 oktober, 2008 vid 11:41

Oh sounds interesting, läser i borås så int alldeles för långt bort då 😀 fest e ju aldrig fel 😀

• sourra

Medlem
    30 oktober, 2008 vid 11:59

Bra påhitt. Det borde finnas bra underlag för detta på Handels med tanke på alla karriärhetsande backslick-nissar som kommer hem som svala ”surfare” efter att ha tagit sabbatsår och kört Sverigerutten över australien och sydostasien =)

• bennylundin

Medlem
    30 oktober, 2008 vid 12:57

soft, vilken grej!

• hektor

Medlem
    30 oktober, 2008 vid 13:14

gött initiativ, kanske smackar på mig fracken och kommer ner!

• smaskens

Medlem
    30 oktober, 2008 vid 14:42

verkar vara ett schysst ställe och inte minst på krypavstånd hem.
    http://www.kontiki.nu/

• katey

Medlem
    30 oktober, 2008 vid 15:52

kanske tittar förbi ta nån öl o knyta lite kontakter

• haze

Medlem
    30 oktober, 2008 vid 16:39

Äääh. Varför just denna fredag? Jag skall ju på Free Rad festen ju…. Sheiße!

• hattfan

Medlem
    30 oktober, 2008 vid 16:43

Skönt initiativ indeed!

• brushanen

Medlem
    30 oktober, 2008 vid 16:48

Heeey, gött initiativ!
    Ringde till Restaurang Plankan i dag faktiskt. Plankan ligger i Robsports and Majorna Kiters hoods och hörde om det var ok med pub där. Talade med en servitris som lovade att bossen för etablissemang Plankan skulle återkomma med besked.

Kon Tiki på Hitta.se
    http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=%252fkMV95Rw8I4OUvllZdZZwA%253d%253d&vad=kon-tiki&var=g%f6teborg
    Hemsida
    http://www.kontiki.nu/

Det kommer att bli så gryyyymt, först kite-pub, sen Free Radicals och avslutning på Handels med caps, ölhavning och svarta madame!

• haze

Medlem
    30 oktober, 2008 vid 16:55

Måste ju vara på förfest med något företag innan Free Rads. Jäkla skidliv 🙁

Syns kanske på Free Rads iaf. Om jag överlever längre än till kl 00,30 i år….

• brushanen

Medlem
    30 oktober, 2008 vid 16:55

Är det någon som har biljetter till Free Radicals över?

• brushanen

Medlem
    30 oktober, 2008 vid 16:59

@sourra 512912 wrote:

Bra påhitt. Det borde finnas bra underlag för detta på Handels med tanke på alla karriärhetsande backslick-nissar som kommer hem som svala ”surfare” efter att ha tagit sabbatsår och kört Sverigerutten över australien och sydostasien =)

Haha, bara för att du inte fick tillräckligt bra på högskoleprovet så du kom in på Handels Sourra! Handels har fostrat många duktiga surfare i sina dagar, kan varmt rekommendera att sladda runt där ett tag :))

• haze

Medlem
    30 oktober, 2008 vid 17:26

Brushanen: Jag har kanske en över. Skall kolla det imorgon. 😉

• haze

Medlem
    30 oktober, 2008 vid 18:38

Brushanen: Jag har en biljett för två personer till dig nu.

• svinet

Medlem
    30 oktober, 2008 vid 19:00

@Brushanen 512967 wrote:

Är det någon som har biljetter till Free Radicals över?

Tja grabbar! Klart det blir Free Radicals. Jag har tyvärr inga biljetter över. Vi blir ett gäng som skall dit. Vore kul att dra några bira innan!!

Säg gärna till om ngn har en biljett över för det är en del polare som vill haka på.

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surfpub i göteborg!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.