Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surfpub i göteborg!

• tote

Medlem
    30 oktober, 2008 vid 19:20

@Brushanen 512967 wrote:

Är det någon som har biljetter till Free Radicals över?

Hey, jag har ju biljett sparad till dig och pia! Eller är det fler som behöver? Har nog någon till isf! Kommer bli sjukt kul!
    Härligt initiativ med surfpub 🙂 . Även om man inte hinner denna gång ser jag fram mot nästa tillfälle!

• litease

Medlem
    30 oktober, 2008 vid 19:23

ja det kommer bli riktigt bra imon! hade planer på handelspuben först men nu lutar det över åt free radicals. hoppas hoppas det finns biljetter kvar imon!

• sourra

Medlem
    30 oktober, 2008 vid 19:32

@Brushanen 512968 wrote:

Haha, bara för att du inte fick tillräckligt bra på högskoleprovet så du kom in på Handels Sourra! Handels har fostrat många duktiga surfare i sina dagar, kan varmt rekommendera att sladda runt där ett tag :))

Hehe, att frottera sig med slöddret på Handels kräver ju inga vidare högskoleprovsprestationer. I-sektionen på Chalmers däremot… =)

• svinet

Medlem
    30 oktober, 2008 vid 21:51

@Tote 513000 wrote:

Hey, jag har ju biljett sparad till dig och pia! Eller är det fler som behöver? Har nog någon till isf! Kommer bli sjukt kul!
    Härligt initiativ med surfpub 🙂 . Även om man inte hinner denna gång ser jag fram mot nästa tillfälle!

Ah Danne knutsson har ingen biljett! kan ha få en så vore det fedt

• bennylundin

Medlem
    31 oktober, 2008 vid 07:07

@Brushanen 512964 wrote:

Heeey, gött iniativ!
    Ringde till Restaurang Plankan i dag faktiskt. Plankan ligger i Robsports and Majorna Kiters hoods och hörde om det var ok med pub där. Talade med en servitris som lovade att bossen för etablissemang Plankan skulle återkomma med besked.

Kon Tiki på Hitta.se
    http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=%252fkMV95Rw8I4OUvllZdZZwA%253d%253d&vad=kon-tiki&var=g%f6teborg
    Hemsida
    http://www.kontiki.nu/

Det kommer att bli så gryyyymt, först kite-pub, sen Free Radicals och avslutning på Handels med caps, ölhavning och svarta madame!

oo plankan is the shit

• brushanen

Medlem
    31 oktober, 2008 vid 14:58

@bennylundin 513074 wrote:

oo plankan is the shit

Snackade med Plankanbossen som tyckte att det lät som en god idé. Skall kila in till dem nästa vecka och spåna lite.

• yann

Medlem
    31 oktober, 2008 vid 15:08

Plankan blir lagom krypavstånd!

• Andy*

Gäst
    31 oktober, 2008 vid 16:04

Var ligger plankan? Ligger det i majorna så låter det ju kanon, nu kör vi!

• sourra

Medlem
    31 oktober, 2008 vid 17:57

Ligger på en tvärgata till Djurgårdsgatan. Nätta 4 km för mig att krypa.

• betbangan

Medlem
    1 november, 2008 vid 09:57

Skitsamma vart det ligger. Huvudsaken är att där finns lite surfartjejer som vill ge mig en liten surf-bebis

• litease

Medlem
    1 november, 2008 vid 21:27

hemskt va dålig uppslutning det va på surfpuben igår! satt iofs ett gäng pensionärer där men tror inte de va så surfaktiga. däremot visade det sig att den ene servitören var surfare och han tyckte det var kanon! Lovade projektor och surffilm nästa gång! sen blev det en galen free radicals..!

• _sofia_

Medlem
    2 november, 2008 vid 11:56

Oh jo va där och träffade goa grabbarna Robban, Alex, Danne ah Martin men såg int till så mkt mer än servitrisen mmm 😉

• yann

Medlem
    2 november, 2008 vid 12:00

Var ni på plankan igår? Trodde ni skulle till Kontiki och att Plankan var nån gång i framtiden.

• _sofia_

Medlem
    2 november, 2008 vid 12:01

Vi va på Kontiki, sen reste jag och min kära vän för party i Alingsås 🙂

• litease

Medlem
    2 november, 2008 vid 14:08

Haha, var ni? Var det ni som satt längst upp? Isf satt vi precis nedanför. Vilken miss..! 🙂

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications