Senaste nytt Forums Vågsurfing surf/resvän-Bali

• surf/resvän-Bali

Publicerad av anton-l på 19 juni, 2006 vid 20:15

Hej alla glada..
    Hade tänkt att åka till Bali eller något liknade land. i oktober och lära mig surfa/ och kanske dyka. kan tänka mig vara borta allt från en till sex månader beror på hur länge pengarna räker och hur kul man han har det:). Men jag har inga kompisar som är lediga eller har pengar det skulle vara kul med lite sällskap. Spelar ingen roll om du/ni är kille eller tjeje.
    Lite om mig Mitt namn är Anton 23år, bor i Lidköping, jag gillar äventyr och lära mig nya saker,åka skidor, sola, bada, festa, dagdrömma,och åka Longboard:) mm.
    Har du liknande planer?
    Hör av dig.
    anton-surf@hotmail.com

martint svarade 19 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • sounden

Medlem
    28 juli, 2006 vid 12:49

Hade tänkt att dra till Hawaii i Okt/Nov, men tänkte nog inte vara borta sååå länge..

• martint

Medlem
    3 augusti, 2006 vid 23:03
    Anton.L wrote:
    Hej alla glada..
    Hade tänkt att åka till Bali eller något liknade land. i oktober och lära mig surfa/ och kanske dyka. kan tänka mig vara borta allt från en till sex månader beror på hur länge pengarna räker och hur kul man han har det:). Men jag har inga kompisar som är lediga eller har pengar det skulle vara kul med lite sällskap. Spelar ingen roll om du/ni är kille eller tjeje.
    Lite om mig Mitt namn är Anton 23år, bor i Lidköping, jag gillar äventyr och lära mig nya saker,åka skidor, sola, bada, festa, dagdrömma,och åka Longboard:) mm.
    Har du liknande planer?
    Hör av dig.
    anton-surf@hotmail.com

Åker i september till Asien, 5 sept, men kommer inte att hänga bali hela tiden, vi får se lite vad som händer och sker men tänkte också surfa bali då, nån mer som ska? Jag är helt rookie så kan ju vara kul att få hänga me de tuffa killarna och tjejerna…hehe..och få några tips 🙂 eller åtminstone ta några bägare med

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications