Senaste nytt › Forums › surfunique
-
surfunique
Publicerad av anonym-anvandare på 16 augusti, 2003 vid 19:46Nån som vet om grejorna från surfunique är nåt att ha? Grymt billigt i alla fall./ joppe p päässon
anonym-anvandare svarade 22 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Tycker jag. Har köpt ettpar våtskor och en sitt selle där. Gick på tootalt 900 kr vilket ju är grymt billigt. Och jag har inget att klaga på.
-
jag har handlat lite där och jag är helnöjd.
både med grejerna (köpte en boardbag för en 500ing som ligger och skaver i containern på haga, syns inte ens att den är använd ännnu) och med servicen.så nöjd att jag lurar på att köpa mina vågsegel där nästa år.
-
Köpte en mast därifrån (Enegry C35)
Den har hittils funkat kanon. -
Ja jag har också köpt lite prylar därifrån och de har funkat kanon. Helt klart det ställer jag kommer att handla nästa rigg från!
-
köpt endel prylar där, har köpte energy c35 master
helt ok, suverän/pris prestanda.
Ser grymt dyra ut när man packar upp grejorna.
Dessutom har jag inte köpt någonstans annanstans tidigare
där man får grejorna så fort hem, dessutom skickas
det till lägsta fraktpris.
Låga priser och kvalitetsgrejor, rekommenderat.
Dessutom har man ju råd att köpa fler saker när
det är så billigt. -
Jag brukar åka till Stockholms-butiken och shoppa ibland. Har köpt ett Gun-segel, fena, mast, mastfot och lite småplock. Har alltid varit jättebra, och killen som har det (Lars?) är bra. /D
-
Killen heter inte Lars utan Johan Ekstedt. Bra service har han i alla fall. Jag har köpt Formula-bräda och Gun rigg till vår surfklubb där. Han har grymt bra service. Masten gick av men vi har fått ny på garantin.
/marcus -
Ja!!! Johan är seriös och har bra grejor! Sköter sina leveranser! Har köpt segel ganska nyligen och även annat. GUN prylarna är bra, mycket bra! Att de har lågprisprofil är inget du skall låta dig luras av, GUN:s grejor är numera allmänt accepterade och seglare med GUN placerar sig regelbundet bra på tävlingar! Viktigast är att sakerna funkar för oss vanliga.
Lycka till med dina inköp! -
GUN brädor designas ju av Marco Copello
och det var väl shapern för Anders Bringdahl under
hans storhetstid,var ju inte lika
framgångsrik på rrd.
Gun har ju fått bra i brädtester också.
Copello var ju Brädorna med stort B i
början till mitten av nittiotalet.
Logga in för att svara.