Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surfwear
-
Surfwear
Publicerad av anonym-anvandare på 20 september, 2001 vid 20:20länk till surfsida (vågsurf) med stor länksamling till alla möjliga surfwear and clothing manufacturers.
http://www.boardfolio.com
http://www.boardfolio.com/surflinks/clothing.htmlEn bra sida med massor av surflänkar, utan vind…
(Det finns dessutom en Boardfolio Girl- avdelning (”surf resources for women”). )
Enjoy (the clothes, not the women!)
/Hanna
adde svarade 24 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
surfkläder.
Aaron Chang… oh my god… tror inte jag sett något snyggare i designväg.
-
Nu är det dags att hon blir kärrr.
Vad eller vem är hon / han. -
Surfwear ?? What´s that ..I go naked anywhere..anytime.
Even if I am 100 kilo´s and 80 years old ! No problem at all.
Let there be no mistake about that ! ( George W. Bush date 19.09.01 )Windfinder
-
Vad kul att någon annan verkar ha tagit över
Voodos roll som ”flitigast” på konfen !
Kör hårt ! -
ja,, det var fina grejor. Jag tittade givetvis bara på kläderna som du sa 😉
Där verkar vi ha en kille/tjej som lyckas tjäna pengar på att göra det som han/hon brinner för..
F-n att man själv inte e lite mer företagsam…
FreeStyles verkar göra klockor och förhoppningsvis smycken osså, finns iaf med på samma sida.. men har inte lyckats hitta nån site med deras grejer,,, har nån katalog som det finns nått metall halsband på samma sida.. Har alltså inte sett det i verkligheten.
Ok,, ska försöka ta sig till Fuerte i vinter så då kanske man hittar på ett…
-
I dagens sekulariserade samhälle kan man ju lätt anklagas för att vara inlineåkare eller, i värsta fall, bara en enkel hiphopare om man kommer i en billabong eller quicksilver tröja… Även ett riktigt vältränat öga kan ta miste på en otroligt cool surfare och en vanlig svensson.
Det gäller att hålla sig borta från exploaterade märken som de ovan nämnda och leta sig ut på tunnare is, vilket du verkar ha gjort. bra.
Själv tycker jag att ett par sandiga shorts och en två-veckor-i-sträck tshirt kombinerat med ett par justa sandaler är ok surfkläder…
/adde
Logga in för att svara.