Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Svensk signad av LF international!?

• Svensk signad av LF international!?

Publicerad av curry på 16 januari, 2007 vid 19:34

verkar som att LF är på G i Sverige?
    har mailat med danskarna om lite products, och enligt dom så går det lösa rykten om att en svensk kitare har blivit signad av Liquid Force int!!! sjukt gött ju!
    för övrigt verkar det som att man får köpa sina grejjor via DK som vanligt tills vidare…

hugeo svarade 18 år, 9 månader sedan 22 Medlemmar · 35 Svar
  • 35 Svar
  • tuben

Medlem
    16 januari, 2007 vid 20:49

… Efter det att den viktiga frågan ställdes; vem är han, LF åkaren?…. har det erhållit ett flertal förfrågningar: Vem är han, den mystiska åkaren?

Nåväl, för att inte hålla ”inne” med viss kunskap och insikt väljer jag här att avslöja en del, men bara en del..

Första gången, den frågvise. lät tala om sig i klassiska termer, var under antiken – en tids-era som präglades av förfining, filosofi – och ytterst vältränade magmuskler. Vid c:a 356 f.kr nämdes i en av Appollons proselyter om frälsaren från söder (ja det sägs att han kommer från Skåne).

Frälsaren kom snabbt att spela en stor roll i 2000-talets kulturella och fritidsrelaterade liv. Icke bara! som fysionomiskt föredöme och grundbult, utan också för sin filosofiska ådra, där han understundom nedlåter sig till att bibringa oss vanliga dödliga, klokheter från hans visdoms smörgåsbord. Och han kallades sedermera för ” den grekiske guden från Jonstorp”. inte utan grund.
    Han sägs ha blivit tagen under den berömda tysken från Lunds vingar. Redan där såg man hans potential.

På den värlsomspännade och globala internet ”siten” steffo.nu har man under den senare delen av året kunnat följa honom under tillrättavisande av folk som inte har det som frälsaren villjat kalla ”Wakestyle”

Mysteriet väntas få en upplösning nu i vinter på en liten ö i den karibiska övärlden.

Vem är han? Vem är jag? Vem är du?

Soo long, stay tuned Sverige.

• skanepaul

Medlem
    16 januari, 2007 vid 21:09

Dirk Diggler???

• kasimir

Medlem
    16 januari, 2007 vid 21:16

Björn Ranelid eller Dick Harrysson???

• samhansson

Medlem
    16 januari, 2007 vid 21:27

harry potter????

• fifi

Medlem
    16 januari, 2007 vid 21:31

Jag lägger även jag min röst på Dirk Diggler!

• skanepaul

Medlem
    16 januari, 2007 vid 21:36

Mark Wahlberg???

• krillan82

Medlem
    16 januari, 2007 vid 22:58

bara en sak. Jävlas inte med Ranelid. Ha det super najs

• chrille

Medlem
    16 januari, 2007 vid 23:55

@Tuben 360247 wrote:

Vem är han, den mystiska åkaren?

Jag vet vem…

• kasimir

Medlem
    17 januari, 2007 vid 00:16

Liten rebus: Nourriture+första bokstaven på en classisk bil+43(bokstaven enligt Bilregistrets siffertabell)+dödkött=?

Har jag rätt Crille?

• chrille

Medlem
    17 januari, 2007 vid 00:19

@kasimir 360292 wrote:

Liten rebus: Nourriture+första bokstaven på en classisk bil+43(bokstaven enligt Bilregistrets siffertabell)+dödkött=?

Har jag rätt Crille?

Helt rätt!

• skotten

Medlem
    17 januari, 2007 vid 00:57

hehe the habo locals know who he is and he told Fahlens to call us and sponsor us with some stuff!. Still no call though….

hehehe

Will be nice when he can announce all!, and tell us about the sun he is now enjoying!.

You will be looking for a new rider to sponsor then Chrille?? (pick me, pick me!)

• fifi

Medlem
    17 januari, 2007 vid 01:53

hahaha, jag vet med!

• fifi

Medlem
    17 januari, 2007 vid 01:53

en bra rebus förresten kasimir

• gh0st

Medlem
    17 januari, 2007 vid 06:22

hehe, superschysst rebus! + i kanten!

• mjersen

Medlem
    17 januari, 2007 vid 07:18

@gh0st 360305 wrote:

hehe, superschysst rebus! + i kanten!

hehe jag kan inte lösa den fast jag vet vad svaret e..

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Svensk signad av LF international!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.