Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SVF årsmöte, vilka åker från SV skåne

• SVF årsmöte, vilka åker från SV skåne

Publicerad av klang på 9 november, 2007 vid 12:51

SVF årsmöte i varberg nästa helg, lördag den 17 november kl 14. Vilka tänkte åka från skåne, samåka?

Jag tänkte köra från lund runt 12

andersbq svarade 17 år, 12 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • andersbq

Medlem
    9 november, 2007 vid 14:55

Om du ska dut, lobba lite för riktiga slalomtävlingar med sanktion från förbundet.
    Vore t ex kul om Per Andersson Memorial i Klagshamn fick bli en riktig tävling.

• klang

Medlem
    9 november, 2007 vid 19:53

@andersbq 427510 wrote:

Om du ska dut, lobba lite för riktiga slalomtävlingar med sanktion från förbundet.
    Vore t ex kul om Per Andersson Memorial i Klagshamn fick bli en riktig tävling.

Ska nog inte vara några problem att få sanktion för slalomtävling, eller tänkte du även någon form av ekonomiskt bidrag?

• andersbq

Medlem
    9 november, 2007 vid 20:03

Jag tänkte mig att det skulle finnas lite slalomtävlingar som är lite mera på riktigt, såsom F2 Speed Challenge.
    Slalom ÄR en himla kul tävlingsform.
    (sedan är det i och för sig tveksamt om det förbund som vi har idag är i stånd att påverka/utveckla, t ex SBV-hemsidan är en katastrof)

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications