Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › swayze vs flaka?
-
swayze vs flaka?
Publicerad av tabi på 18 mars, 2004 vid 20:02kalla mig dum(hehe styret oxå isåfall
) men vad e skillnaden?!?! weeboy svarade 21 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
swayze e det ursprungliga namnet, men den började för enkelhetens skull sedan kallas flaka (flat-water-taka) varvid det numera är det vedertagna namnet. Tror jag…
-
tackar tackar!
nu kan vi låta styret bli domare som planerat! =)
-
då kan jag ju klara av det full.
och olle-Tungsurf kommer bo här under den helgen så skjuts har man till och från haga. behver ju inte vara nykter en minut.perfekt.
-
haha jag ska ju åka med din morsa ju…hon lova mej att skjutsa varje dag..
-
fan ska du bo hos mej och dessutom hålla på med min morsa så får du väl iallafall låta mej vara full.
sen kan du ju åka hem igen när jag är ute ur huset.
nu ska jag gå och lägga mej, ska åka till det där jävla skithålet där grundaren till den här tråden bor.
jobbigt när man inte kan språket sådär men jag kanske kalrar mej med kroppsspråk.
Kan ju vara bra att vara nykter imorrn bitti då tänkte jag. -
Fan Styret upprepa inte mina misstag! jag har supit en gång för mycke= ingen tjej, kompisar eller schyssta folk runt om
-
weeboy.
tack för omtanken men jag tror inte det är nån fara egentligen. jag var bara full när jag skrev det där. SM blir nog en hyffsat torr tillställning för mej eftersom jag är rätt insyltad som funktionär.
men som sagt, tack för omtanken. -
hahaha..men jag då??
tror du jag vill skjutsa omkring en funktionär hela tiden??
då blir det ju prat om mutskandaler o grejer ju..jag måste ju få sneaka skjuts med morsandin nån gång eller?? -
lugnt olle du får styrets morsa, bara du vet vem som får din syrra!! =)
vet inte hur välkommen du är till den kungliga huvudstaden styret… men du ska ju bara till botkyrka o där ju, så ok för denna gång! =)skön signatur, weeboy, kommit på den själv?
Logga in för att svara.