Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › SWE SPEED SYD – 3:e deltävling, Söndag 14 Maj, Klagshamn
-
SWE SPEED SYD – 3:e deltävling, Söndag 14 Maj, Klagshamn
Publicerad av klang på 13 maj, 2009 vid 15:05Vi uttnyttjar helgen till fullo, detta är en förvarning för att vi kanske kommer att köra SWE Speed SYD heat på söndag i Klagshamn. Slutgiltigt beslut tar vi senast på lördag kl. 12
[FEL DATUM] Det är såklart söndag 17 MAJ , (och inte 14 maj)
klang svarade 16 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
speed tävling både lördag och söndag! Är det nu eftersom du vet att jag skall på barnkalas?
-
mackee;546463 wrote:Klang jag tror du har lite problem med dina datum
Ahhh… shit… det är ju Söndag 17 maj såklart, tack mackan
-
Kapten K;546464 wrote:speed tävling både lördag och söndag! Är det nu eftersom du vet att jag skall på barnkalas?
Yo bro, det var väl bara kalas på lördagen väl? Och speeden kan du ju köra när du vill under dagen…
-
Sant, men det lär väl blåsa mest mellan 11.00-16.00..
Jaja, jag skall inte gnälla,, blåser det så är det klart vi kör speed!
-
Jag tror han är ute efter att sabba våra förhållanden. 3 tävlingar på 2 dagar…
-
tobhed;546508 wrote:Jag tror han är ute efter att sabba våra förhållanden. 3 tävlingar på 2 dagar…
Hahahaha…. man gör så gott man kan…
-
Snackade med Klang innan, känns som vi ställer in denna om vinden kommer så sent som prognosen visar ..dvs vid 19 snåret.
-
Som Glenn skrev tidigare så har vi ingen SWE SPEED SYD idag
Tack Glenn
-
och jag som precis skulle köra ner till Klagshamn och speeda lite. Ganska slut efter gårdagens festande…
Blir nog film istället…
-
Det var mer vind i kväll än vad det var igår… men jag förstår att hyvet behövde vila lite… tack för senast :-P… wiin det är gott det är gott det är jäkligt gott….
Logga in för att svara.