Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Swellshärad
- 
Denna bild får också tillskrivas Mads som var riktigt ”on fire” i VH, kul att se sån bra segling drog av aerials på allt, och laddade fett. Som sagt äras bör den som äras skall…… F 
- 
Fina bilder i regnet! 
 Såg flera Guscrews och upp mot 7-8m höga 100% bakåtloopar av våra danska vänner, rena Pozoklassen.
 Och så klart skönt att få bildbevis att inte heller jag ljög om masthöjden på vågorna. Och ni skulle sett mitt i viken!!! 😉
 /Magnus
- 
Ser ju fint ut grabbar men… det var sol i klittmöller! 🙂 Vad gjorde Danskarna i VH? det var ju riktigt bra i på deras hemmaarena och dessutom sol! 
- 
Är nog mest danskar från runt köpenhamn. De åker ofta till Halland eller Skåne och surfar. Helt enkelt mkt närmre att köra än till Klitten. 
- 
Netop! Når man bor i Nordsjælland/Köbenhavn ligger de fleste sydsvenske spots bare inden for 1,5-2,5 timers kørsel fra hjemmet incl færge/bro. Turen til Klitmöller tager 5-6 timer og koster det 3-dobbelte. -Og hvem har brug for klitmöller når V-härad leverede som i søndags? 😀 
- 
@FJ69 505449 wrote: Kulingvarning bevakade både Vilshärad och Åsa idag, och när gurra och jag summerar upp visar det sig att upplevelserna/ställande haft mycket gemensamt. Det har blåst pung. Vi har båda ont Vi var båda överriggade Båda ställena hade mot slutet nära nog monstervågor (bussplus) Ändå gäller följande; Vilshärad – Åsa 3-1 Halmstad is the shit Bildutkast läggs på Kulingvarning.nu – galleriet kompletteras senare med fler sjyssta bilder. Fredrik Helt sjukt bild! Jag håller med Swellhärad är bäst så åk dit 😉 Peter 
- 
- 
andreas h;506209 wrote:Netop! Når man bor i Nordsjælland/Köbenhavn ligger de fleste sydsvenske spots bare inden for 1,5-2,5 timers kørsel fra hjemmet incl færge/bro. Turen til Klitmöller tager 5-6 timer og koster det 3-dobbelte.-Og hvem har brug for klitmöller når V-härad leverede som i søndags? 😀 Är det de danska vägarna, eller är det verkligen så långt över hela Danmark??? Jag kommer ihåg att det tog låååång tid att köra genom landet förra gången jag var över! … 
- 
Gurra, du äger. Goa bilder! Hade velat ha dig som wingman på Maui. Får se om min resa blir av i december. Ekonomin går ju åt helvete och United kanske konkar. 
 Ses i Varberg vid nästa blåsväder!
- 
Åh, vilka bilder! Några verkliga godingar där, äkta höstsurf när det är som bäst! 
Logga in för att svara.