Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › SweSpeed West imorron onsdag
-
SweSpeed West imorron onsdag
Publicerad av lbj på 2 juni, 2009 vid 19:17Hejs!
Ser ut att bli lite vind imorron ons 3/6. Vi kör en SweSpeed West i TT, som vanligt!
/Jesper via LBjs nyfixade dator…
lbj svarade 15 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
jag kommer, NOT!
Men förresten så är proggen nordväst runt 8-11 m/s, dvs ingen dunderstorm, men planing med 7,8 får ni säkert. Lycka till! -
Såg lite bättre ut hos Lasse igår kväll. Får se om jag åker ner. Men blir det fler än 3 som postar så blir det naturligtvis ett giltigt rejs.
-
Funkar TT på nord-väst, alltså? Tar inte Onsala-halvön mycket av vinden?
-
Blir det några som kör i TT idag, då? Själv använder jag bara er som referens, eftersom jag inte är med o tävlar än.
-
Blir det några som kör i TT idag, då? Själv använder jag bara er som referens, eftersom jag inte är med o tävlar än. 🙂
-
Krullo;550609 wrote:Blir det några som kör i TT idag, då? Själv använder jag bara er som referens, eftersom jag inte är med o tävlar än. 🙂
http://www.gps-speedsurfing.com/default.aspx?mnu=forum&forum=2&val=13551
-
Segla TT igår det var tok grunt då, mina nerver klarar inte det. Valde därför gårdabrygga idag och det var okej men vinden var lite urflippad vilket man ser på onsalamätarens logg. Tvärdog totalt, fick bli en liten promenad efter bilen. Lagom till jag hämtat utrustningen kom vinden tillbaks.
Logga in för att svara.