Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › SweSpeed West – tisdag
- 
KnatteGäst10 juni, 2008 vid 19:49@Jester 473941 wrote: Medhåll! Svettig, men stolt dag som Sveriges RTK. Dom flesta har varit duktiga o skicka filer, men saknar några få… Seglade du inget själv Jesper?? 
- 
Nix. Känner mig inte helt kurant + att jag saknar bil för tillfället 
- 
@Knatte 473949 wrote: Seglade du inget själv Jesper?? Själv då? 
- 
KnatteGäst10 juni, 2008 vid 20:42@getwet 473963 wrote: Själv då? Nä, jag seglade i söndags och måste låta kroppen vila minst några dagar innan jag vågar segla igen…:wink: Jag roade mig med att få min cykel stulen av något jäkla pucko inne i stan i stället. Sett ur den synvinkeln så borde jag nog surfat istället….:mad2: 
 Men jäklar vad det blåste i GBG vid 15-17 tiden! helt jäkla sjukt. Jag var tvungen att leda cykeln över Göta älvbron och då blåser det nog inte under 25 m/s i byarna….
- 
Man måste ju gratulera alla till dom fina farterna. Syd cupen fick släng av chopsjuka och bara Mackee och Uffe fick resultat att tala om. Körde med vågbräda och lekte istället. På bilderna ser det inte direkt platt ut och tuffa runt i 35+ borde vara rätt tufft. Men erat chop kanske inte är lika tätt och intensivt som det blir i Habo på NV. Så störigt att det inte kunde hålla sig på väst. Då hade vi nog haft bra resultat vi med. 
- 
Den första och dom tre sista bilderna ser ut o vara från Fiskebäck 
- 
mlagerstedt;473647 wrote:Vore det inte kul om det ordnades tävling på det ställe som har bäst förutsättningar att sätta en bra tid istället. De flesta sk speedtävlingar annordnas ju i TT så det kanske är dags att prova någon annan spot?En annan kul twist på detta är ju att man kan se vilken spot som kan producera den snabbaste tiden. Kör hårt i morgon! 
 /Fiskebäck ca 16:30Inte helt oväntat så låg tävlingen på helt rätt ställe… 
- 
LBJ; Jag seglade inte heller, bara fotade Lysande Lasse, visste inte att du låg i buskarna och fotade! 
 Men det var väl dig jag mötte på väg till TT?
Logga in för att svara.